شبکه نمایش میزبان تام هنکس

به گزارش وبلاگ تپلینک، خبرگزاری خبرنگاران- شبکه نمایش در هفته پیش رو در بخش صحنه گران به مرور آثار تام هنکس، یکی از محبوب ترین بازیگران سینما خواهد پرداخت.

شبکه نمایش میزبان تام هنکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تپلینک به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، جدول پخش این شبکه به توضیح زیر است

ساعت 13:

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 30 آبان تا 6 آذر پخش خواهد شد: آلتینای، فکر خاموش، سیب ترش، تعبیر خواب، داستان عوضی، قهوه اسپرسو و 23 نفر نام فیلم های این بخش است.

ساعت 19:

فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: یک پرونده عاشقانه، عکس خانوادگی، در جستجوی ناکجا آباد، خرسند باش آقای لی، پدر و پسر، هیچ گاه دیر نیست و مستاجر.

ساعت 21:

تام هنکس دو بار پیروز به دریافت جایزه اسکار شده و سه بار نیز نامزدی این جایزه را در کارنامه دارد و از این حیث جزو بازیگران پیروز سینماست. تام هنکس با بازی در فیلم بزرگ تبدیل به ستاره ای نوظهور شد و با بازی در فیلم فیلادلفیا و فارست گامپ در دو سال متوالی و دریافت دو جایزه اسکار مبدل به چهره ای جهانی شد. فیلم های منتخب این بازیگر که هفته آینده از شبکه نمایش پخش می گردد، شامل این فیلم ها خواهد بود: جهت سبز، لری کراون، دیدار با آقای مجری، جاده ای به سوی تباهی، سالی، پست و ترمینال.

ساعت 23:

فیلم های ساعت 23 شبکه نمایش که فیلم های مجذوب کننده است شامل این فیلم هاست: جنگجویان رودخانه وحشی، نوری در میان اقیانوس، جوخه آتش، سینمایی ایرانی گینس، پنجره مخفی، زنده باد نارسیما ردی و خاکریز.

ساعت 1 بامداد:

منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: ال کندور، زندگی پرماجرا انتقام، تشیع جنازه در برلین، برانیگان، حرفه ای ها و طوفانگر هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شبکه نمایش میزبان تام هنکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه نمایش میزبان تام هنکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید