شیائومی 13 اولترا با 4 دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی گردید

به گزارش وبلاگ تپلینک، بالاخره ساعاتی قبل گوشی شیائومی 13 اولترا با 4 دوربین 50 مگاپیکسلی و دیگر ویژگی های بسیار مجذوب کننده رسما رونمایی شد. ضمناً برخلاف گوشی شیائومی 12S اولترا که فقط به دست کاربران چینی رسید، این گوشی نو قرار است راهی بازار جهانی گردد. در ادامه به مشخصات نوترین پرچم دار شیائومی می پردازیم.

شیائومی 13 اولترا با 4 دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی گردید

دوربین های این گوشی بدون شک مهم ترین معینه آن محسوب می شوند و بنابراین شرح در خصوص معینات شیائومی 13 اولترا را با دوربین های آن شروع می کنیم. ماژول دوربین غول پیکر این گوشی میزبان 4 دوربین است که شیائومی برای آماده سازی آن ها از تخصص شرکت لایکا بهره برده است.

دوربین اصلی از سنسور 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سونی استفاده می نماید و بر روی آن لنز دارای فاصله کانونی 23 میلی متری تعبیه شده است. همانطور که انتظار داشتیم، این لنز از دیافراگم متغیر بهره می برد و کاربران برای حالت بوکه بهتر می توانند دیافراگم F/1.9 را انتخاب نمایند و با انتخاب F/4.0 هم طبیعتا پس زمینه واضح تری خواهید داشت. این سنسور با ترکیب 4 در 1 پیکسل ها می تواند تصاویر 12.5 مگاپیکسلی را در اختیار کاربر قرار دهد.

سه دوربین دیگری که در کنار دوربین اصلی قرار دارند، از سنسور IMX858 سونی بهره می برند. یک دوربین زوم 3.2 برابری ارائه می نماید، دوربین پریسکوپی قادر به زوم 5 برابری است و در نهایت دوربین اولترا واید می تواند به عنوان دوربین ماکرو هم انجام وظیفه کند. برای ثبت عکس های سلفی هم می توانید از دوربین 32 مگاپیکسلی بهره ببرید که با ترکیب پیکسل ها عکس های 8 مگاپیکسلی ثبت می نماید.

دوربین اصلی از حالت UltraRAW پشتیبانی می نماید که با بهره گیری از این حالت، قادر به ثبت عکس های 14 بیتی با فرمت DNG هستید. با ثبت عکس ها با این فرمت، برای ویرایش آن ها به اطلاعات بسیار بیشتری دسترسی پیدا می کنید و در کل ادیت های پیشرفته تر امکان پذیر می گردد. شیائومی برای عکاسان خیابانی یک حالت مخصوص به نام Fast Shot ارائه نموده که بعد از معین کردن تنظیمات فوکوس، عکس های موردنظر با سرعت بسیار زیادی ثبت می شوند.

در پنل جلویی شاهد نمایشگر 6.73 اینچی هستیم که رزولوشن 3200 در 1440 را ارائه می دهد و از رفرش ریت 120 هرتز متغیر بهره می برد. شیائومی می گوید حداکثر روشنایی نمایشگر حین تماشای محتوای HDR به حداکثر 2600 نیت می رسد. قلب تپنده شیائومی 13 اولترا چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 است که در کنار آن حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی قرار گرفته است.

باتری قرار گرفته درون این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که از شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی سیم 50 وات پشتیبانی می نماید. مدل 12/256 گیگابایتی این گوشی با قیمت 873 دلار راهی بازار چین می گردد و کاربران چینی برای خرید مدل 16/512 گیگابایتی باید 945 دلار بپردازند. گران ترین مدل هم که از رم 16 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی استفاده می نماید 1062 دلار قیمت دارد. بر اساس اعلام شیائومی، این گوشی تا چند ماه دیگر به بازار دیگر کشورها راه پیدا می نماید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی 13 اولترا با 4 دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 13 اولترا با 4 دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید