عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بانک ملی ایران نماد نظام بانکی است

به گزارش وبلاگ تپلینک، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسینعلی حاجی دلیگانی در خصوص نقش بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور گفت: این بانک به عنوان بزرگترین و مهمترین بانک کشور، سنبل و نماد نظام بانکی است و در بین بانک های کشور نقش بسیار موثرتری را ایفا می نماید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بانک ملی ایران نماد نظام بانکی است

وی با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران با مباحث نظام بانکی جدی تر برخورد می نماید، توضیح داد: این بانک از ظرفیت هایش در جهت بهبود شرایط مالی و اجتماعی بهره برده و جوابگوی نیازهای عمومی مردم به ویژه در تسهیلات خرد و حمایت از بخش فراوری بوده است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی بانک ملی ایران را هماهنگ کننده دیگر بانک ها عنوان و تاکید نمود: بالاترین سهم به لحاظ گستردگی شعب به بانک ملی ایران اختصاص دارد و این بانک نقش قابل توجهی در جهت بهبود شرایط اجتماعی و مالی کشور ایفا نموده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک ملی در استان ها هم عملکرد بسیار قابل قبولی را دارد، خاطر نشان کرد: ما از اقدامات بعضی از بانک ها به خاطر نبود وام و سه قفله شدن وام خرد در استان ها ناراضی هستیم، اما در این خصوص عملکرد بانک ملی ایران بهتر از سایر بانک ها بوده است.

منبع: گردشبان

به "عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بانک ملی ایران نماد نظام بانکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بانک ملی ایران نماد نظام بانکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید