فواید تقویت مشاغل سبز

به گزارش وبلاگ تپلینک، علی ربیعی به عنوان رئیس آسیا و اقیانوسیه اجلاس ILO با اشاره به اینکه مشاغل سبز حل مسئله اشتغال و مواجهه پایدار با مسائل زیست محیطی را تقویت می نماید، گفت: نیازمند بازنگری در سیاست های توسعه، اشتغال و مقاب

فواید تقویت مشاغل سبز

به گزارش وبلاگ تپلینک، علی ربیعی در سخنانی خود در یکصد و ششمین اجلاس بین المللی کار گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در سطوح منطقه ای و بین المللی برای توسعه کسب و کارهای سبز، توسعه مسائل ناشی از اقتصاد سبز و یاری به آرمان های سازمان دنیای کار و پیشبرد کار شایسته از جهت توسعه پایدار، همکاری کند.

وی اضافه نمود: در خصوص مسئله ابتکار سبز و مهاجرت نمی توان فارغ از مسایل خشونت و جنگ افروزی در بخشی از دنیا به نتایج مشخصی رسید و این موضوع می تواند در دستور کار برنامه های آینده ما باشد. ابتکار سبز بایستی همگام با ابتکار آینده کار دنبال گردد. امروز بیش از هر زمانی این دو حوزه به هم مرتبط و هم افزا شده اند.

ربیعی گفت: توسعه مشاغل سبز بی گمان پاسخی است که توامان حل مسئله اشتغال و مواجهه پایدار با مسائل زیست محیطی را تقویت می نماید. این در شرایطی است که کوشش برای رشد اقتصاد سبز به وسیله کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و کاهش اثرات منفی تغییرات اقلیمی فرصت مناسبی را در اختیار بازیگران دنیای کار قرار داده است که ضمن حفظ محیط زیست، اشتغال را افزایش داده و از بیکاری بکاهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه ابتکار مالی، فناورانه و سیاسی که به کشورهای خاورمیانه یاری کند به عوض رقابت های ناصحیح در بهره برداری از منابع طبیعی منطقه و تشدید بحران های سیاسی ناشی از مسائل محیط زیستی با یکدیگر همکاری نموده و از شدت مسائل بکاهند، استقبال می نماید.

منبع: تسنیم

به "فواید تقویت مشاغل سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فواید تقویت مشاغل سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید