اخبار سیاسی

بلایی عجیبی که باتری سر آیفون 15 نو آورد، عکس

زومیت نوشت: یک کاربر در انجمن ردیت می گوید آیفون 15 پرو را ازطریق اپراتور ورایزن خریده و متوجه شده که باتری گوشی باد کرده است.

7 مهر 1402

ایران رئیس مجمع گفتگوی همکاری آسیا شد

وزیر امور خارجه در هجدهمین نشست وزرای امور خارجه مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به عنوان رییس تازه این مجمع انتخاب شد.

30 شهریور 1402

آشنایی با جاذبه های دیدنی درق؛ شهر تاریخی خراسان شمالی

درق از شهرهای استان خراسان شمالی است و در 170‬ کیلومتری جنوب غربی بجنورد مرکز خراسان شمالی واقع شده است. درق در بخش مرکزی شهرستان جاجرم قرار گرفته است که فاصله آن با این شهرستان 15 کیلومتر می باشد.

27 شهریور 1402

دلار و یورو مقرون به صرفه و روبل گران شد

یورو و دلار آمریکا در برابر روبل روسیه بیش از دو درصد کاهش یافتند. دلار آمریکا 2.60 درصد در مقایسه با واحد پول روسیه کاهش یافت.

21 شهریور 1402

کتاب اخلاق در آموزش و پژوهش منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در گرگان، کتاب اخلاق در آموزش و پژوهش به قلم آیدین پارساخو، به یکی از مسائل و دغدغه های دانشمندان علوم مختلف در شروع قرن بیست و یکم، یعنی اخلاق و صداقت پژوهشی می پردازد.

30 مرداد 1402

دچار کمبود کتاب های تاریخ ایران باستان برای خوانندگان غیرمتخصص هستیم، شکل گیری حوزه ای علمی در تمدن ایران

سرویس تاریخ و سیاست خبرگزاری کناب ایران: محمود جعفری دهقی، رئیس انجمن ایرانشناسی در دهمین نشست گروه تاریخ انجمن ایرانشناسی (با همکاری موسسه فرهنگی هنری ققنوس) که به رونمایی از مجموعه تاریخ ایران باستان اختصاص داشت، به بیان سابقه انجمن علمی ایران شناسی...

27 مرداد 1402

جزئیات برطرف یکی از گره های سخت ترافیکی آزادراه کرج ، تهران

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر بیش از 290 هزار کیلومتر راه در کشور وجود دارد که ساخت 100 هزار کیلومتر با توجه به شرایط فعلی سرویس سطح راه های کشور مورد احتیاج است.

22 مرداد 1402

نمرات خام داوطلبان کنکور اعلام شد

رییس سازمان سنجش گفت: نمرات خام، نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) و نمره کل سابقه تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری سال 1402 اعلام شد.

21 مرداد 1402

ایران، جایگزین اروپا برای مقصد گردشگران روس ، افزایش 20 درصدی فروش تورهای ایران

اتحادیه صنعت گردشگری روسیه اظهار داشت با نزدیک شدن به فصل پربار پاییز، تقاضا برای تورهای ایران افزایش یافته و راه اندازی سفرهای بدون ویزا برای گروه ها باعث جذب بیشتر روس ها به این کشور خواهد شد.

6 مرداد 1402

تجربه رانندگی با ابرخودروی بنز، حس پرواز پشت فرمان پراجکت وان، عکس

مرسدس بنز AMG پراجکت وان، ابر خودروی مرسدس بنز نقش ویژه ای را در فستیوال گودوود سال جاری ایفا کرد.این خودرو در کنار بزرگان دیگری مثل لامبورگینی روئلتو و آستون مارتین والکری و...، نمایش جذابی از توانایی خود ارائه داد.

28 تیر 1402

دستور رئیسی درباره افزایش قیمت بدون مجوز محصولات پتروشیمی ، اراده جدی وجود دارد تا به هر بهانه ناموجهی برای دولت حاشیه سازی گردد

رئیس جمهور پس از ارائه گزارشی از افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوزهای لازم در جلسه هیئت دولت، به وزیر دادگستری ماموریت داد، با آنالیز دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.

8 تیر 1402

جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه موضوعاتی مانند آنالیز و تصویب اولویت های پژوهش و فناوری کشور در بازه زمانی 1406-1402؛ تصویب دو طرح اجرایی بلندمدت سرمایه گذاری کلان ارتقای کارآمدی سیاست گذاری جوانی جمعیت کشور و برگزاری آزمون های الکترونیکی سازمان سنجش...

30 خرداد 1402

عزم دولت امارات برای ارتقای همه جانبه روابط با ایران

مقامات وزارت خارجه امارات در ملاقات علی باقری بر عزم دولت این کشور برای ارتقای همه جانبه روابط با ایران تأکید کردند.

25 خرداد 1402

هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای 22 استان کشور

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی برای 22 استان کشور اطلاع داد.

21 خرداد 1402

ارائه 50 درصد خدمات دولتی به وسیله پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

به گزارش خبرنگاران، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از پیغام رسان های بومی در مورد یکی از اقدامات مهم 20 ماه گذشته گفت: یکی از اقدامات مهم 20 ماه گذشته که حاصل کارِگروهی همه دستگاه ها است، راه اندازی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند است که...

20 خرداد 1402

کشف نانوایی 3 هزار ساله که هنوز پوشیده از آرد است

باستان شناسان بعد از مواجهه با لایه ای از یک غبار خاکستری در بقایای حفاری شدۀ سایت باستانی مِتسامور، ابتدا تصور کردند این ماده فقط خاکستر است. این لایه در سرتاسر ویرانه های ساختمان بزرگی با کوره های متعدد به صورت پراکنده یافت شد.

27 اردیبهشت 1402

بازدید وزیر میراث فرهنگی کشور از میراث جهانی تخت سلیمان

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار واصله، بازدید وزیر میراث فرهنگی کشور از میراث جهانی تخت سلیمان صورت پذیرفت.

22 اردیبهشت 1402

ادامه روند ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه ، این خودروی نو در مراحل آینده فروش عرضه می شود

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: روند عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودرو ادامه خواهد داشت و در مراحل آینده فروش، شاهد عرضه محصولات جدیدی مانند ری را و ... خواهیم بود.

7 اردیبهشت 1402

خودروی برقی سایپا راهی بازار می گردد!، عکس

گجت نیوز نوشت: سایپا رسماً بیان کرد که نسخه پلاگین هیبریدی آریا در دستور کار واقع شده است. بعلاوه تاریخ عرضه این نسخه PHEV از هاچ بک کراس خود را معین کرد.

28 فروردین 1402

نماینده مجلس: دولت برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید نمود: همان طوری که بارها اعلام شده است تا به امروز دولت هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین نداشته است.

23 فروردین 1402
تعداد: (253)