فینال لیگ قهرمانان آسیا از تلویزیون پخش نمی گردد؟

به گزارش وبلاگ تپلینک، رئیس بخش رسانه ای لیگ قهرمانان آسیا گفت: صداوسیمای ایران حق پخش فینال لیگ قهرمانان و حتی تهیه گزارش از تمرین و بازی پرسپولیس را ندارد.

فینال لیگ قهرمانان آسیا از تلویزیون پخش نمی گردد؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تپلینک، چتان کولکارانی رئیس بخش رسانه ای و اجرایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: در جریان و حاشیه تمرین تیم ها، غیر از اعضای اصلی رسانه باشگاه ها و کنفدراسیون فوتبال آسیا، هیچ رسانه دیگری حق فیلمبرداری، عکاسی یا اجرای پخش زنده از تمرینات ندارد.

وی در این مورد گفت: با توجه به شرایط موجود و قوانین جاری، فعالیت های رسانه ای در فینال لیگ قهرمانان آسیا محدود است و حتی در بخش هایی، انجام یکسری فعالیت ، ناممکن است. به عنوان مثال صدا و سیمای ایران یا هر رسانه ای که حق پخش بازی ها را در اختیار ندارد، نمی تواند گزارشی از تمرین و بازی تهیه کند زیرا حق امتیاز بازی فروش رفته است. همچنین عکاسان توانایی فیلمبرداری در طول مسابقات ندارند.

چتان در خاتمه توضیح داد: در همین شرایط، فقط عکاس و خبرنگار رسمی باشگاه حق فعالیت دارد و سایر رسانه ها امکان فعالیت در اختیار ندارند.

تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر در کشور قطر به سر می برد و خود را آماده بازی با اولسان هیوندای کره جنوبی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا می نماید. این بازی روز شنبه آینده در استادیوم الجنوب قطر برگزار می گردد و قهرمان فصل 2020 از این مسابقه معین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فینال لیگ قهرمانان آسیا از تلویزیون پخش نمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال لیگ قهرمانان آسیا از تلویزیون پخش نمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید