مجادله تند گل محمدی با درویش در جلسه هیات مدیره ، برای گولسیانی هم ایمیل فرستاده ایم ... ، می خواهی من را مقابل بازیکنان قرار بدهی!

به گزارش وبلاگ تپلینک، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به بحث و جدال میان سرمربی و مدیرعامل باشگاه کشیده شد.

مجادله تند گل محمدی با درویش در جلسه هیات مدیره ، برای گولسیانی هم ایمیل فرستاده ایم ... ، می خواهی من را مقابل بازیکنان قرار بدهی!

به گزارش وبلاگ تپلینک، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، صبح امروز (دوشنبه) بعد از فسخ قرارداد بیرانوند در ساختمان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان برگزار گردید و در خاتمه این جلسه رضا درویش با پنهان شدن در خودرو جلسه را ترک کرد تا جوابگوی سوالات خبرگاران نباشد.

یحیی گل محمدی هم پس از خروج از جلسه تنها به یک جمله اکتفا کرد و گفت که جلسه خوبی نبود.

حالا یک منبع آگاه در این جلسه جزییاتی به ایسنا گفته که نشان می دهد اختلاف زیادی میان گل محمدی و درویش شکل گرفته است.

در این جلسه ابتدا رضا درویش از اعضای هیات مدیره خواست که نظراتشان را درباره مسائل موجود بیان نمایند چرا که او اعتقاد داشت به علت اینکه عضو هیات مدیره نیست، حق اظهارنظر ندارد.

بعد از صحبت های درویش، اعضای هیات مدیره نقدها خود را نسبت به شرایط موجود تیم بیان کردند و در نهایت از درویش خواستند به عنوان مدیرعامل راه چاره خود را برای خروج از مسائل ارائه دهد.

در عین حال درویش بلافاصله بیان کرد که تمرینات تیم از فردا باید آغاز گردد و هر بازیکنی در تمرین حضور نداشته باشد از سوی باشگاه جریمه می گردد. این صحبت های درویش با واکنش گل محمدی روبرو شد؛ سرمربی پرسپولیس خطاب به درویش گفت شما با این کارتان مرا مقابل بازیکنان قرار می دهید.

درویش در پاسخ به گل محمدی گفت: شما هم با آغاز نکردن تمرینات مرا مقابل طرفداران قرار می دهید.

در ادامه این جلسه یحیی گل محمدی نقدهای را نسبت به تمدید نشدن قراردادها بیان کرد که درویش پاسخ داد: با کدام بازیکن تمدید کنم؟ یکی از آن ها برای سرگرمی به فرانسه سفر نموده و دیگری هم در مسافرت است. برای گولسیانی هم ایمیل فرستاده ایم و منتظریم قراردادش را امضا کند و به ایران بیاید.

بحث و جدال رضا درویش و گل محمدی در جلسه هیات مدیره این باشگاه نشان می دهد که شرایط این روزهای پرسپولیس نابه سامان تر از همواره است و با ادامه این روند قطعا با مسائل زیادی روبرو خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مجادله تند گل محمدی با درویش در جلسه هیات مدیره ، برای گولسیانی هم ایمیل فرستاده ایم ... ، می خواهی من را مقابل بازیکنان قرار بدهی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجادله تند گل محمدی با درویش در جلسه هیات مدیره ، برای گولسیانی هم ایمیل فرستاده ایم ... ، می خواهی من را مقابل بازیکنان قرار بدهی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید