مهمترین برنامه های اوبر در سال 2019 چیست؟ ، دارا خسروشاهی به دوچرخه ها و اسکوتر های خودران فکر می نماید

به گزارش وبلاگ تپلینک، اوبر در پی ادغام فناوری های خودران در برنامه های اجاره دوچرخه و اسکوترهای مخصوص بچه ها است. جزئیات این طرح هنوز نامشخص است اما احتمالا اوبر به زودی برنامه های مهم خود را در این حوزه اعلام می نماید.

مهمترین برنامه های اوبر در سال 2019 چیست؟ ، دارا خسروشاهی به دوچرخه ها و اسکوتر های خودران فکر می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اوبر پس از ماجرای خودروهای خودران، این بار به اسکوتر و دوچرخه های خودران فکر می نماید.

تیم Uber Mobility در شرکت اوبر، در حال آنالیز راه هایی برای بهبود ایمنی، تجربه سواری و بهره وری عملیاتی اسکوترها و دوچرخه های برقی هستند. اوبر در ماه دسامبر، نسل بعدی دوچرخه های JUMP با قابلیت های هوشمند و باتری های قابل تعویض را عرضه کرد.

نیک فولی ، مدیر فروش JIMP در این خصوص می گوید؛ این یک پیشرفت مهم در استفاده از سیستمهای هوشمند و سیستم عامل ها، برای کنترل هوشمند وسایل مختلف است.

دوچرخه ها و اسکوتر های خودران می توانند به اوبر و سایر شرکت های وابسته به این شرکت یاری نمایند یک درامدزایی خیره نماینده را تجربه نمایند.از سوی دیگر با افزایش روند استفاده از اسکوترها و دوچرخه ها می توانید امیدوار باشید که شرایط آلودگی هوا نیز در کشورهای مختلفی که تحت پوشش خدمات اوبر خواهند بود بهبود یابد.

منبع: انتخاب

به "مهمترین برنامه های اوبر در سال 2019 چیست؟ ، دارا خسروشاهی به دوچرخه ها و اسکوتر های خودران فکر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین برنامه های اوبر در سال 2019 چیست؟ ، دارا خسروشاهی به دوچرخه ها و اسکوتر های خودران فکر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید