مهندسی انتخابات هیات فوتبال کردستان، فوتبال استان در حاشیه است

به گزارش وبلاگ تپلینک، بیژن ذوالفقارنسب شامگاه یکشنبه در نشست اعضای هیئت مدیره کانون پیشکسوتان فوتبال سنندج با خبرنگاران رسانه های جمعی، گفت: متاسفانه طی چند سال اخیر شرایط فوتبال استان کردستان وخیم بوده است و به دلیل نبود مدیریت درست و مناسب این شرایط هر روز بدتر شده است.

مهندسی انتخابات هیات فوتبال کردستان، فوتبال استان در حاشیه است

وی با اشاره به عملکرد ضعیف هیئت فوتبال استان کردستان طی یک دهه اخیر، مطرح نمود: بخش زیادی از مسائل فعلی پیرامون فوتبال استان کردستان به عملکرد هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان این استان بر می گردد.

پیشکسوت فوتبال کشور ضمن اشاره به برگزاری انتخابات فرمایشی و سوری هیئت فوتبال استان کردستان، گفت: علیرغم تمامی اعتراضات اجرا شده از سوی جامعه فوتبال استان به ویژه پیشکسوتان هیچ گونه اراده ای در راستای برطرف مسائل هیئت فعلی استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه از نظر ما این انتخابات باطل و غیرقابل قبول است، گفت: انتظار داریم که نهادهای مرجع و رسمی هر چه سریعتر در راستای لغو انتخابات هیئت فوتبال استان کردستان اقدام نمایند.

ذوالفقارنسب ادامه داد: در حال حاضر هیچ فرصت و زمینه ای برای فعالیت فوتبالی در استان کردستان فراهم نیست و این شرایط نتیجه اقدامات و برنامه های اجرا شده از سوی مسئولان ورزش و همچنین شخص رئیس هیئت فوتبال استان به دست آمده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان کردستان تنها با حضور یک نفر کاندید، یادآور شد: از نظر ما این انتخابات کاملاً مهندسی شده تا فرد مورد نظر بار دیگر سکان راهنمایی هیئت فوتبال استان کردستان را در اختیار بگیرد.

پیشکسوت فوتبال کشور یادآور شد: پیگیری های متعددی طی چند ماه اخیر در راستای ایجاد تغییر و تحول در هیئت فوتبال استان اجرا شده ولی متاسفانه مسئولان مربوطه حاضر به شنیدن صحبت های پیشکسوتان و فعالان عرصه فوتبال استان کردستان نیستند.

وی به پیگیری های اجرا شده از سوی بازرسی استان کردستان اشاره نمود و اضافه کرد: ما تا باطل شدن این انتخابات سوری و فرمایشی مسائل را به وسیله مراجع مسئول به ویژه سازمان بازرسی در استان کردستان پیگیری و دنبال خواهیم کرد.

وی خواهان بهره مندی از تمامی ظرفیت های ورزش به ویژه رشته فوتبال در استان کردستان شد و گفت: کردستان دارای استعداد و توانمندی های بسیار خوبی در رشته فوتبال است ولی متأسفانه به دلیل کج سلیقگی و نبود مدیریت درست و مناسب از این ظرفیت ها استفاده نمی گردد.

در جریان برگزاری این نشست جمعی از پیشکسوتان فوتبال استان کردستان به بیان شرایط فوتبال این استان پرداخته و از شرایط حاکم بر این رشته پرطرفدار به شدت انتقاد کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مهندسی انتخابات هیات فوتبال کردستان، فوتبال استان در حاشیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهندسی انتخابات هیات فوتبال کردستان، فوتبال استان در حاشیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید