هواوی از گوشی تاشو میت X5 رسما رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ تپلینک، هواوی ساعاتی قبل در کنار معرفی میت 60 پرو پلاس، از جدیدترین گوشی تاشو خود به نام میت X5 هم رونمایی کرد. در کمال تعجب، هواوی سال جاری تصمیم گرفته تمام گوشی های پرچم دار خود را بدون سروصدا معرفی کند. در هر صورت در ادامه به مشخصات این گوشی می پردازیم که البته هنوز قیمت آن رسما اعلام نشده است.

هواوی از گوشی تاشو میت X5 رسما رونمایی کرد

این گوشی از نمایشگر بیرونی 6.4 اینچی OLED LTPO بهره می برد که رزولوشن 2540 در 1080 را ارائه می دهد و دارای نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز است. در بخش داخلی، با نمایشگر 7.85 اینچی OLED LTPO مبتنی بر رزولوشن 2496 در 2224 هستیم. هر دو نمایشگر رفرش ریت متغیر بین 1 تا 120 هرتز را ارائه می دهند و از فضای رنگی P3 پشتیبانی می نمایند. سنسور اثر انگشت هم در لبه کناری تعبیه شده است.

هواوی مطاب معمول برای این گوشی هم نام چیپست استفاده شده را رسما اعلام نکرده ولی به نظر می رسد مانند دیگر مدل های سری میت 60، کایرین 9000S به عنوان چیپست انجام وظیفه می نماید. در کنار این تراشه، حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی واقع شده است.

به نظر می رسد دوربین سلفی قرار گرفته در نمایشگر بیرونی و داخلی هر دو 8 مگاپیکسلی هستند و در ماژول دوربین هواوی میت X5 با سه دوربین اصلی روبرو هستیم. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید 13 مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی 12 مگاپیکسلی دیده می گردد. مانند مدل های سری میت 60، این گوشی هم با سیستم عامل اختصاصی Harmony OS 4.0 به دست کاربران می رسد.

باتری به کار رفته در این گوشی 5060 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که از شارژ 66 وات سیمی و شارژ بی سیم 50 وات بهره می برد. وزن این گوشی به 245 گرم می رسد و برای مقایسه باید بگوییم که گلکسی زد فولد 5 با وزن 253 گرم راهی بازار شده است. فروش این گوشی قرار است از 7 روز دیگر شروع گردد و همانطور که گفتیم، هنوز قیمت آن رسما اعلام نشده است.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی از گوشی تاشو میت X5 رسما رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی از گوشی تاشو میت X5 رسما رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید