واکنش کاپلو به احتمال مربیگری آنچلوتی در تیم ملی ایتالیا

به گزارش وبلاگ تپلینک، سرمربی سابق رئال مادرید که خودش هم گزینه راهنمایی تیم ملی ایتالیا بود به روی کار آمدن کارلتو به عنوان سرمربی بعدی آتزوری واکنشی مثبت نشان داد.

واکنش کاپلو به احتمال مربیگری آنچلوتی در تیم ملی ایتالیا

به گزارش وبلاگ تپلینک، فابیو کاپلو با رد شایعه آمدنش به عنوان جانشین جامپیرو ونتورا در کادر فنی تیم ملی ایتالیا و انتقاد از عملکرد ملی پوشان کشورش در مصاف با سوئد، کارلو آنچلوتی را گزینه خوبی برای راهنمایی آتزوری دانست.

تیم ملی ایتالیا که امشب در بازی برگشت پلی آف جام جهانی 2018 روسیه، در استادیوم سن سیروی شهر میلان به مصاف سوئد می رود، آدینه شب در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر مغلوب زردپوشان اسکاندیناوی شد و یکی از بدترین نمایش های اخیر خود را ارائه کرد. همین موضوع سبب شده است که موج نقدها از جامپیرو ونتورا برای ترک کادر فنی ایتالیا گسترده تر و حدس ها درباره روی کار آمدن کارلو آنچلوتی به عنوان جانشین او بیشتر گردد، اتفاقی که کاپلو موافق رخ دادن آن است.

کاپلو در این خصوص به نشریه کوتیدیانو اسپورتیوو گفت: من کارم را در تیم های ملی انجام داده ام. آنچلوتی در سن و سال مناسبی واقع شده است، از تجربه فوق العاده ای برخوردار است و تنها کاری که در دوران مربیگری اش انجام نداده، راهنمایی تیم ملی است.

دن فابیو درباره عملکرد آتزوری در بازی رفت مقابل سوئد هم مطرح نمود: طوری بازی می کردیم که انگار ما به بازی برابر حریفی جنگنده عادت نداریم. سوئدی ها همواره اینگونه بازی نموده اند و ما هم در ایتالیا بازیکنان سوئدی را به خاطر قدرت فیزیکی بالای شان جذب نموده ایم اما در ترکیب سوئد نیلز لیدهلم علاوه بر قدرت بدنی، از تکنیک بالایی هم برخوردار بود. من از عملکرد بازیکنان تیم ملی ایتالیا در آن بازی تعجب کردم. ما به ارائه بازی تدافعی معروف هستیم اما برای دفاع کردن، شما باید بدانید که با چه حریفی روبه رو هستید. اگر شما تیمی سازمان یافته داشته باشد، می توانید سرخیو راموس یا کریستیانو رونالدو را هم متوقف کنید نه اینکه در ضربات آغاز مجدد گل بخورید.

سرمربی پیشین رئال مادرید و میلان در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره احتمالی نرسیدن تیم ملی ایتالیا به جام جهانی، مطرح نمود: اگر ایتالیا نتواند به جام جهانی برود، فاجعه ای رخ خواهد داد. من هم حتی آن تنها باری که ایتالیا نتوانست به جام جهانی برود (سال 1958) را به یاد نمی آورم چون آن زمان 12 ساله بودم. من در چین تا ساعت 3 بامداد بیدار بودم تا بازی اخیر تیم ملی را ببینم. مشکل تیم ملی ما این است که همواره می تواند برای توجیه مشکلاتش بهانه بیاورد. اگر تمام سازکار فوتبال ملی ما از آموزشگاه جوانان گرفته تا بالا، خوب کار نکنند ما پیروز نخواهیم بود. به جای اینکه آموزشگاه های ما مانند آلمانی بازیکنان با استعداد را شناسایی کند و پرورش دهد، فقط داریم از خارج بازیکن وارد می کنیم.

منبع: تسنیم

به "واکنش کاپلو به احتمال مربیگری آنچلوتی در تیم ملی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کاپلو به احتمال مربیگری آنچلوتی در تیم ملی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید