ویدئو، در هواپیمای غول پیکر مستقر در پارک فناوری پردیس چه خبر است؟

به گزارش وبلاگ تپلینک، در این ویدئو با پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری همراه می شویم تا ببینیم در هواپیمای غول پیکری که چندسال پیش در پارک فناوری پردیس مستقر شد، چه خبر است.

ویدئو، در هواپیمای غول پیکر مستقر در پارک فناوری پردیس چه خبر است؟

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ تپلینک؛ چندسال پیش بود که با ایده سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری یک هواپیمای غول پیکر ایلوشن 62 که در فرودگاه بدون استفاده مانده بود و دیگر قادر به پرواز نبود، از مهرآباد به پارک فناوری پردیس منتقل شد.

این هواپیمای از کار افتاده، امروز تبدیل به یک مرکز علمی، کاربردی و آموزشی در حوزه هوایی و هوانوردی برای دانشجویان و دانش آموزان شده است که از نزدیک باسیستم های مختلف هواپیما در موضوعات مثل موتور، اویونیک، رادار، کنترل، تأسیسات بال، بدنه و... آشنا می شوند. در حقیقت مرکز آموزشی تحقیقات هوایی مستقر در پارک فناوری پردیس همانند بخشی از یک موزه علم و فناوری مدرن عمل می نماید که نمونه آن را در کشورهای پیشرفته شاهد هستیم.

در ویدئوی زیر با پرویز کرمی دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همراه می شویم تا با مرکز مدرن تحقیقات هوایی پارک فناوری پردیس بیشتر آشنا شویم:

منبع: خبرگزاری فارس

به "ویدئو، در هواپیمای غول پیکر مستقر در پارک فناوری پردیس چه خبر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو، در هواپیمای غول پیکر مستقر در پارک فناوری پردیس چه خبر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید