پیشنهادات جالب رئیس اسبق سازمان بورس برای حمایت حاکمیت از بازار سرمایه

به گزارش وبلاگ تپلینک، اخیرا فایل صوتی سخنان شاپور محمدی رئیس اسبق سازمان بورس در فضای مجازی منتشر شده که وی در خصوص ریزش شاخص کل و اهمیت صیانت از بازار سرمایه نکات جالبی مطرح می نماید.

پیشنهادات جالب رئیس اسبق سازمان بورس برای حمایت حاکمیت از بازار سرمایه

به گزارش خبرنگار اقتصادی وبلاگ تپلینک، اخیرا یک فایل صوتی از صحبت های شاپور محمدی رئیس اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار در فضای مجازی منتشر شده است که وی پیشنهادات جالبی برای تعادل بخشی به بازار و بازگشت اعتماد سهامداران حقیقی ارائه می دهد .

نکته جالب در سخنان وی میزان انتفاع دولت و بانکها و بیمه های دولتی از اوج گیری شاخص کل در نیمه اول سال 99 و سپس ریزش 1 میلیون واحدی شاخص است.

رئس اسبق سازمان بورس با بیان اینکه دولت در سال گذشته 18 هزار میلیارد تومان از بازار سرمایه اقتصادیات اخذ نموده است عنوان می نماید: برخی سهم های دولتی که در بازار فروخته شد گران تر از ارزش واقعی بود بنابراین دولت به انحا مختلف از بازار منتفع شد و لذا نباید نسبت به شرایط کنونی بازار بی تفاوت باشد.

محمدی در این سخنرانی تاکید می نماید که اگر دولت می خواهد در سال 1400 هم از بازار سرمایه که ظرفیت بسیار خوبی برای تامین اقتصادی است استفاده نماید باید با امکانات مختلف از جمله به کارگیری صندوق تثبیت بازار و صندوق توسعه از بازار سهام حمایت و صیانت نماید.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیشنهادات جالب رئیس اسبق سازمان بورس برای حمایت حاکمیت از بازار سرمایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادات جالب رئیس اسبق سازمان بورس برای حمایت حاکمیت از بازار سرمایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید