چطور خانه روزانه مقرون به صرفه در تهران اجاره کنیم؟

به گزارش وبلاگ تپلینک، تهران مرکز کشور است و همه ما یک روز سروکارمان به این شهر پر هیاهو می افتد. شهری زنده و پرتکاپو که شب و روز نمی شناسد.

چطور خانه روزانه مقرون به صرفه در تهران اجاره کنیم؟

در شهر تهران، از انواع بازارهای متنوع و رستوران های مجذوب نماینده گرفته تا مکان های دیدنی طبیعی و تاریخی که برای بسیاری از افراد مجذوب نماینده هستند، وجود دارد. همین موضوع سبب شده تا روزانه افراد زیادی راهی این شهر شوند و در پی اقامتگاهی مقرون به صرفه و مناسب برای سفرهای چند روزه خود باشند.

حتی افراد زیادی که برای امور اداری و کاری به تهران سفر می نمایند، در پی اقامتگاهی هستند که برای یک شب، سقفی را بالای سر خود داشته باشند. حال هرچه مقرون به صرفهتر، بهتر؛ اما چگونه می توان برای یک روز در شهری مانند تهران اقامتگاهی مقرون به صرفه و مناسب یافت؟ ما در ادامه مطلب راهکارهایی را ارائه می دهیم تا بتوانید خانه ای مناسب برای اقامت پیدا کنید. پس همراه ما باشید.

اجاره خانه روزانه مقرون به صرفه در تهران با چند ترفند

همه ما می دانیم که تهران یکی از گران ترین شهرهای دنیاست و قیمت خانه در آن سر به فلک می کشد. در نتیجه نباید انتظار قیمت های منطقی برای اجاره سوئیت و آپارتمان خصوصاً در بعضی از نقاط این شهر را داشت. شکی نیست که همه ما در پی اقامت در برترین محله ها با برترین امکانات هستیم؛ اما مگر می گردد چشم مان را به روی هزینه اقامتگاه های این چنینی ببندیم؟ هرچه باشد، آدمیزاد در پی برترین هاست. بنابراین جاباما چند پیشنهاد معقول برای شما دارد.

  1. اجاره خانه روزانه در شرق یا غرب تهران

یکی از برترین گزینه ها، این است که در غرب یا شرق تهران بمانید. در واقع اگر در پی خانه های نوساز با امکانات مطلوب و هزینه ای معقول در فضای مناسب شهری هستید، اقامتگاه هایی مناسب در محله های غرب یا شرق تهران یافت می گردد. با اجاره روزانه خانه در یکی از این محله ها می توانید با صرف هزینه ای معقول، امکانات مناسب در محله هایی سطح بالا در شهر تهران را دریافت کنید.

  1. توجه به متراژ خانه اجاره ای روزانه در تهران

برای آن که بتوانید خانه روزانه مقرون به صرفه در تهران اجاره کنید، بهتر است به متراژ خانه هم توجه داشته باشید. با توجه به تعداد نفراتی که هستید، در مشخص متراژ خانه بسیار اهمیت دارد. باید این موضوع را به خاطر بسپارید که تهران مانند شمال کشور نیست. اگر دقت نموده باشید، به علت جمعیت فراوان مسافر، در بعضی از فصول سال، ویلا و سوئیت های شمال کشور با قیمت های نجومی اجاره داده می شوند؛ اما در روزهای خلوت و ایام کم مسافر، صاحبان ویلا و سوئیت با کاهش قیمت اجاره املاک خود در آرزوی مسافر هستند.

چنین موضوعی برای تهران صدق نمی نماید. در واقع هزینه اجاره روزانه خانه در تهران در همه روزهای سال به قوت خود باقی است و گاهی شاید در روزهای اول هفته با کاهش قیمت در بعضی محله ها روبه رو شویم. البته سایت جاباما تمام تخفیف ها و کاهش قیمت ها را به طور مرتب اعلام می نماید تا یاری حال مسافران باشد. با این حال چندان امیدی به این موضوع نداشته باشید و حواستان به دیگر عوامل مانند متراژ باشد تا با هزینه مناسب سراغ اجاره خانه برای اقامت روزانه خود بروید.

  1. اقامت در شهرهای اطراف تهران

برای اجاره خانه روزانه با قیمتی مقرون به صرفه در تهران، شهرهای اطراف را از یاد نبرید. اگر قصد دارید چند روزی در تهران بمانید، می توانید شهرک ها و شهرهای اطراف تهران را برای اقامت خود انتخاب کنید. در اطراف تهران به خصوص شرق و غرب، شهرهای کوچک و بزرگ زیادی وجود دارد که بسیار نزدیک هستند و به علت همجواری با شبکه بزرگراه، حمل ونقل را بسیار آسان تر می سازند. اگر برای اجاره روزانه خانه سراغ شهرک های اطراف بروید، شاهد افت قیمت قابل توجهی در اجاره بها خواهید بود که برای تجربه سفری مالی، برترین اتفاق است. حتی برای اجاره ویلا اطراف تهران با قیمت مناسب می توانید جست جو کنید و سفر راحتی را تجربه کنید.

نکات مهم برای کاهش قیمت اجاره خانه در تهران

برای کاهش قیمت اجاره سوئیت در تهران باید ابتدا به زمان رزرو دقت کنید. در واقع نحوه رزرو و زمان مناسب از جمله مهم ترین عوامل برای اجاره مقرون به صرفه آپارتمان و سوئیت به صورت روزانه در تهران هستند. حال این پرسش مطرح می گردد که چه زمانی برای اجاره اقدام کنید که با مقرون به صرفهترین قیمت ها روبرو شوید؟

باید به شما بگوییم که برترین زمان اجاره اقامتگاه مقرون به صرفه در تهران، روزهای ابتدایی هفته به عنوان روز ورود است. به این گونه که در روزهای آدینه تا دوشنبه و گاهی حتی تا سه شنبه، تخفیف های 10 تا 20درصدی از جانب صاحبان ملک و سایت های ارائه دهنده سرویس مانند جاباما روی بعضی اقامتگاه ها لحاظ می گردد که برای اجاره نمایندگان خوشایند هستند.

نقش پررنگ ترافیک تهران در اجاره روزانه خانه

ترافیک عضو جدایی ناپذیر شهر تهران است. فرقی نمی نماید که اهل تهران باشید یا این شهر را برای اقامتی چند روزه انتخاب نموده اید؛ با هر هدفی در این شهر شلوغ باشید، باز هم درگیر ترافیک و شلوغی بی خاتمه تهران خواهید شد. حال چاره کار چیست؟ شما نمی توانید ترافیک شهر تهران را کنترل کنید یا آن را از میان بردارید؛ اما می توانید با انجام چند تکنیک کمی شرایط را برای خود بهتر سازید. در ادامه به این تکنیک ها اشاره می کنیم.

بهتر است اقامتگاه خود را در نزدیکی مکانی که نزدیک انجام کارها و مقاصد روزانه تان است، اجاره کنید. مثلاً اگر بیماری در یکی از بیمارستان های تهران بستری نموده اید، بهتر است آپارتمانی در همان نزدیکی اجاره کنید تا بدون درگیر شدن با ترافیک و شلوغی، در هر زمان بتوانید جویای احوال بیمار خود باشید.

ممکن است اجاره خانه روزانه در نزدیکی هدف مدنظر، برایتان گران تمام گردد یا گزینه مناسبی در آن نزدیکی پیدا نکنید. در این شرایط سعی کنید تا جایی که می توانید، محله هایی را برای اقامت انتخاب کنید که به ایستگاه های مترو نزدیک باشند. چرا که شبکه مترو تهران یک سیستم فراگیر است و از زمان فعالیتش تا به امروز توانسته تقریباً تمام شهر، یعنی از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب آن را پوشش دهد. در واقع کمتر محله ای در مرکز تهران وجود دارد که فاصله اش تا ایستگاه های مترو زیاد باشد. دسترسی حومه تهران به مترو نیز در اغلب اوقات مطلوب است. به همین علت می توانید با صرف هزینه ای اندک، بدون ترافیک و در زمانی کوتاه خودتان را به نقاط مهم شهر تهران برسانید.

اگر به هر علت نتوانستید از سایت جاباما اقامتگاهی مناسب در اطراف خطوط مترو بیابید یا قصد داشتید با وسیله نقلیه خود به تردد در شهر بپردازید، سعی کنید در اطراف شبکه بزرگراه تهران بمانید. چراکه بزرگراه های این شهر تقریباً به یک دیگر متصل هستند و با ماندن در یکی از آن ها، می توانید تمام شهر تهران را بپیمایید. بسیاری معتقدند که دسترسی به شبکه بزرگراه تهران به نوعی راه گریزی از شلوغی های این شهر است.

منبع: همشهری آنلاین

به "چطور خانه روزانه مقرون به صرفه در تهران اجاره کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور خانه روزانه مقرون به صرفه در تهران اجاره کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید