کلاس های درس برخط در دانشگاه علم و فرهنگ از امروز، 16 فروردین ماه شروع شد

به گزارش وبلاگ تپلینک، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: دانشگاه علم و فرهنگ از امروز 16 فروردین ماه 99 کلاس های درس برخط (آنلاین) خود را شروع نموده است.

کلاس های درس برخط در دانشگاه علم و فرهنگ از امروز، 16 فروردین ماه شروع شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تپلینک به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، سید سعیدهاشمی رئیس دانشگاه علم وفرهنگ گفت: کلاس های درس به صورت برخط (آنلاین) از امروز 16 فروردین ماه دردانشگاه علم و فرهنگ برپا شد.

وی ادامه داد: در پی تداوم شرایط موجود جامعه، با توجه به بخشنامه وزارت علوم، رویکرد حمایت از حقوق مادی و معنوی دانشجویان و همچنین بهره برداری حداکثری از امکانات آموزشی موجود با کوشش شبانه روزی همکاران معاونت آموشی، اداره فناوری اطلاعات و سایر همکاران دانشگاه امکان ارائه کلاس های این دانشگاه به صورت مجازی فراهم شد.

رییس دانشگاه علم وفرهنگ اضافه نمود: ارائه راهکار های عملیاتی برای ارائه آموزش های آنلاین از دغدغه های مسئولین دانشگاه بود که این مهم انجام شد و از صبح امروز 16 فروردین ماه کلاس های این دانشگاه با روال عادی حضور استاد و دانشجو به صورت برخط (آنلاین) تشکیل شد و دانشجویان در کلاس های پیش بینی شده برای ترم جاری به صورت مجازی شرکت کردند.

هاشمی ضمن تشکر از اساتید و دانشجویان برای همکاری موثرشان در برگزاری کلاس های مجازی این دانشگاه اظهار کرد: در تعطیلات نوروز بیش از 10 جلسه تست و آموزش با حضور دانشجویان و اساتید محترم برگزار گردید که این همکاری در برگزاری موفقیت آمیز کلاس های آنلاین تاثیر زیادی داشت.

وی توضیح داد: بدیهی است که تا عادی شدن شرایط جامعه و امکان حضور فیزیکی افراد، فرایند آموزش های مجازی در این دانشگاه ادامه خواهد داشت و قطعا همکاری مستمر دانشجویان عزیز و اساتید گرامی در موفقیت دانشگاه تاثیر بسزایی دارد.

رییس دانشگاه علم و فرهنگ تاکید نمود: برنامه آموزشی کلاس های مجازی دقیقا طبق برنامه های کلاسی عادی پیگیری می گردد و در روز اول برای ساعاتی حضور همزمان بیش از 1000 دانشجو به صورت آنلاین داشتیم که این امر قابل توجه است.

هاشمی تاکید نمود: طبیعی است که تا جا افتادن این شیوه با اشکالاتی جزیی روبرو باشیم، ولی خوشبختانه در روز اول با اشکالات کمی روبرو بودیم و کوشش براین است تا مسائل موجود نیز در سریع ترین زمان حل گردد و پیش بینی می گردد که ان شاء الله تا چند روز آینده بدون مشکل خاصی و با حضور حداکثری دانشجویان و اساتید برگزاری کلاس ها را داشته باشیم. هرچند امیدواریم هر چه سریع تر بحران ویروس کرونا تمام شده و شرایط عادی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلاس های درس برخط در دانشگاه علم و فرهنگ از امروز، 16 فروردین ماه شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های درس برخط در دانشگاه علم و فرهنگ از امروز، 16 فروردین ماه شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید