کنعانی زادگان خدا را شکر کند

به گزارش وبلاگ تپلینک، حسین فرکی درباره حکم کمیته اخلاق و محرومیت محمدحسین کنعانی زادگان از دو بازی ملی گفت: هر انسانی ممکن است اشتباه کند. اگر یک آدم عادی خطایی بزرگتر از این می کرد شاید خیلی ها توجه نمی کردند، ولی در مورد ورزشکار ملی همه چیز فرق می کند. در چنین اتفاقاتی قطعاً خود فرد بزرگترین آسیب را می بیند، ولی کنعانی زادگان باید بابت این حکم خدا را شاکر باشد. اگر هم حکم سنگین تر می دادند ممکن بود این بازیکن بیشتر آسیب ببیند، ولی مسئله مهم این است که هر فردی از خطایی که انجام می دهد تجربه کسب کند و مدعی شدن افکار عمومی را هم در نظر بگیرد.

کنعانی زادگان خدا را شکر کند

سرمربی پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد قهرمانی این تیم در سوپرجام خاطر نشان کرد: این قهرمانی را به مجموعه فولاد و مردم خوزستان به خصوص طرفداران فولاد تبرک می گویم. من با آنها زندگی کردم و می دانم چقدر شاد هستند. اعتقاد من این است که باشگاهی مثل فولاد با این ساختار و استعدادهایی که در جنوب وجود دارد همیشه باید در اوج باشد و امیدوارم در آینده هم شاهد پیروزیت های این باشگاه باشیم. همه طرفداران فوتبال در ایران از فوتبال خوزستان انتظار دارند، چون این استان همیشه فوتبالیست های بسیار خوبی را تحویل فوتبال ایران داده است.

جواد نکونام در مصاحبه اخیرش گفته بود در مقطعی از زمان حضورش در اردوی تیم ملی حسین فرکی مربی وقت آن تیم از وی خواسته بود که تمرینات میروسلاو بلاژویچ را یادداشت کند.، فرکی در این مورد شرح داد: خیلی ها در فوتبال ما مربیگری می کنند که شاگردهای ما بودند و همه هم عزیز من هستند. جواد نکونام در دوران بازیگری بسیار پیروز بود و در دوران مربیگری هم این فرایند را ادامه خواهد داد. او جزو مربیان پیروز فوتبال ایران است.

وی در پاسخ به این پرسش که از بین استقلال، پرسپولیس و سپاهان کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ خواهد داشت، شرح داد: زود است در این مورد صحبت کنیم. فکر می کنم شانس هر سه تیم تقریباً برابر است. باید دید کدامیک از آنها بهتر نتیجه می گیرد و بهتر حاشیه ها را کنترل خواهد کرد.

منبع: فرارو

به "کنعانی زادگان خدا را شکر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان خدا را شکر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید