کهگیلویه و بویراحمد تا سال 1400 به استان سبز تبدیل می شود

به گزارش وبلاگ تپلینک، مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان تا سال 1400 به استان سبز تبدیل می شود.

کهگیلویه و بویراحمد تا سال 1400 به استان سبز تبدیل می شود

به گزارش وبلاگ تپلینک به نقل از ایسنا، رحمان خادم چهارشنبه 20 آذر در جمع وبلاگ تپلینک یاسوج با بیان اینکه طی سه سال اخیر، 256 روستای استان گازرسانی شده است، اضافه نمود: گازرسانی به 280 روستای استان در دست اقدام است.

وی از تبدیل استان تا سال 1400 به استان سبز خبر داد و اظهارکرد: بیش از 100 میلیارد تومان پروژه در استان در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار تیمی محور فعالیت شرکت گاز بوده و این توسعه و ارتقای خدمات رسانی با تکیه بر این محور شکل گرفته است.

خادم شرح داد: یکی از مهمترین موضوعات عملکرد صورت مالی بوده که اقدامات مناسبی در این راستا شکل گرفت و رشد قابل توجهی انجام شد. در حوزه ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد نیز شرکت گاز استان از رده 28 به رتبه چهارم در سال 97 رسید.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان در فرایندهای مختلف شفافیت را محور فعالیت قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک و سایر مناطق، عنوان کرد: جذب گازبان در این بخش عملیاتی شده و جذب جدید نیز خواهیم داشت. جذب گازبان فشار بر روی حوزه بهره برداری را کاهش می دهد و این مهم با فیلتر مناسب و نگاه تخصص محور انجام خواهد شد.

خادم تاکید کرد: جذب گازبانـها از طریق پیمان کاران و با نگاه توان فنی افراد اتجام می شود.

وی با بیان اینکه بر تلاش برای رفع نیازهای جامعه هدف، اظهارکرد: پاسخگویی به مردم را یک حق مسلم می دانیم و چشم انداز توسعه نیز هدفگذاری شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد شرح داد: ما خدمات نظام را ارائه می دهیم و خدمات دولت به عنوان زیر مجموعه ای از نظام انجام می شود. در حال حاضر رساندن شرکت گاز استان به جمع 15استان برتر کشور از طرح های پایه ریزی شده است.

خادم با اشاره به تعاملات با مجموعه استانداری و نزدیکی به انتخابات، بیان نمود: با توجه به نزدیکی به زمان انتخابات، ضمن دعوت مردم برای شرکت در انتخابات، توصیه می کنیم که نباید مجموعه شرکت گاز وارد مسائل سیاسی شوند و در صورت مشاهده تخلف، ورود پیدا خواهم کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "کهگیلویه و بویراحمد تا سال 1400 به استان سبز تبدیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کهگیلویه و بویراحمد تا سال 1400 به استان سبز تبدیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید