گردشگری تندرستی در مازندران به صورت گسترده به جهان معرفی خواهد شد

به گزارش وبلاگ تپلینک، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، گردشگری تندرستی در مازندران به صورت گسترده به جهان معرفی خواهد شد.

گردشگری تندرستی در مازندران به صورت گسترده به جهان معرفی خواهد شد

مجید زنگویی، دبیرکل مرکز توسعه جهانگردی سلامت کشورهای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در چهار ماه اخیر مذاکرات رضایت بخشی با میراث فرهنگی مازندران در رابطه با ظرفیت های جهانگردی استان داشتیم، اظهار کرد: جهانگردی بین المللی موضوعی مجذوب کننده و قابل توجه است و از اجرای آن استقبال می کنیم.

وی اضافه نمود: مازندران در حوزه جهانگردی تندرستی ظرفیت های مناسبی دارد و تا به امروز در زمینه برندسازی آن اتفاق ویژه ای نیفتاده است.

دبیرکل مرکز توسعه جهانگردی سلامت کشورهای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مهم جهانگردی مازندران استفاده از فرصت های رویداد ساری 2022 بود که مذاکراتی را با مجموعه های مختلف بین المللی داشتیم، یادآور شد: جزئیات این رویداد آنالیز شده و مقرر شد یک هم افزایی بین نهادهای بین المللی برای تحقق این موضوع در مازندران انجام گردد.

این مسئول توضیح داد: از تمامی ظرفیتهای جهانگردی سلامت کشورهای اسلامی برای پیاده سازی و معرفی رویداد 2022 در حوزه بین المللی اقدام خواهیم کرد تا سرمایه گذاری لازم انجام گردد.

زنگویی استمرار جهانگردی تندرستی در مازندران را منجر به برندسازی این استان در حوزه بین الملل دانست و گفت: از تمام ظرفیت ها برای توسعه جهانگردی سلامت در مازندران استفاده می کنیم و تا مهر سال آینده رویداد بین المللی جهانگردی تندرستی در مازندران برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: مازندران از ضوابط و شرایط لازم برای برگزاری همایش بین المللی جهانگردی تندرستی برخوردار است هرچند برگزاری رویداد بخشی از یک فرآیند در رسیدن به اهداف توسعه جهانگردی تندرستی است.

دبیرکل مرکز توسعه جهانگردی سلامت کشورهای اسلامی با اظهار به اینکه استمرار یک رویداد از نکات مهم است تا شاهد افزایش آگاهی مردم و جامعه باشیم، اعلام کرد: آموزش و انتقال تجارب از اهداف اصلی ما در رویداد بین المللی جهانگردی تندرستی است.

این مسئول با اشاره به اینکه مازندران همیشه در تمام فصول سال جهانگرد دارد اما اماکنی که شبیه جهانگردی تندرستی هستند از اطلاعات کافی برخوردار نیستند، گفت: متاسفانه در مازندران برندسازی ملی و شهری در بخش جهانگردی تندرستی نداریم. اگر قرار است این اتفاق بیافتد، باید سرمایه گذاری کلان انجام گردد.

منبع: همگردی

به "گردشگری تندرستی در مازندران به صورت گسترده به جهان معرفی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری تندرستی در مازندران به صورت گسترده به جهان معرفی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید