دوچرخه سواری

11 دقیقه ورزش روزانه ریسک مرگ زودهنگام را 23 درصد کاهش می دهد

محققان می گویند در مطالعه ای دریافته اند که با 11 دقیقه فعالیت فیزیکی روزانه می توان به کاهش ریسک مرگ ومیر زودهنگام یاری چشمگیری کرد.

11 اسفند 1401

سواحل لس آنجلس ، چهارده ساحل از جاهای دیدنی لس آنجلس

لس آنجلس که در کالیفرنیا واقع شده است به دلایل زیادی معروفیت دارد. این شهر به لحاظ وسعت در امریکا جایگاه دوم را دارد. این شهر مهد صنعت فیلم سازی، تلویزیون و موسیقی است. خط ساحلی دریای ارام واقع در این شهر به موج سواران، شناگران و علاقه مندان به حمام افتاب...

22 دی 1401

معرفی برترین جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور

سنگاپور، یکی از پرگردشگرترین و در عین حال گران ترین کشورهای جنوب شرقی آسیاست که جاذبه های دیدنی و فوق العاده ای دارد. اگر قصد سفر به سنگاپور را دارید اما نگران هزینه های آن هستید، ادامه این مطلب را دنبال کنید. در این جا قصد داریم برترین جاذبه های گردشگری...

16 دی 1401

طبیعت گردی بدون محدودیت در فنلاند با قانون حق دسترسی به طبیعت

بر اساس قانون حق دسترسی به طبیعت افراد سراسر جهان می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی تا هر زمانی که خواستند در طبیعت فنلاد طبیعت گردی کنند.

1 خرداد 1401

ابزار سفر: کیف پول مخصوص دوچرخه سواران

شرکت سازنده کیف جیبی بلروی (Bellroy) و دوچرخه سازی ام ای ای پی (MAAP) دست به دست هم داده اند و کیف جیبی مخصوص دوچرخه سواران خلق کرده اند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید و بیشتر دریاره این محصول بخوانید.

28 بهمن 1400

اندازه طبیعی قند خون

قند خون (Blood sugar)، که نام دیگر لاتین آن blood glucose می باشد، به مقدار گلوکز موجود در خون فرد اشاره دارد. مقدار بالا یا پایین قند خون می تواند منجر به اثرات نامطلوبی شود. این مقاله، اطلاعاتی را در مورد راه های

25 مهر 1400

پیوند هنر، طبیعت و سنت در جزایر ستوی ژاپن

در قسمت قبلی مجموعه برنامه زندگی در ژاپن به بهشت زمستانی ناگانو رفتیم. در این برنامه به جزایر دریای درونی ژاپن می رویم که هم عاشقان دوچرخه سواری، و هم دوستداران هنر را به خود جذب می کند.

14 مرداد 1400

ورزش ایران با 53 سهمیه به استقبال 1400 رفت

در آخرین ساعت سال 99، تعداد سهمیه های ایران در المپیک توکیو افزایش یافت و به عدد 53 رسید.

18 فروردین 1400

خبرنگاران کرونا نباید سبک زندگی ما را تحت تاثیر قرار دهد

بوشهر- خبرنگاران- عضو هیات مدیره سازمان نظام پزشکی بوشهر گفت: در این شرایط و روزگار کرونایی حرکت به سمت زندگی فعال از جمله ضرورت هایی است که نباید از آن غافل شد.

16 مهر 1399