آمار عجیب از دکل های مخابراتی کرج ، مقاومت اپراتورها در برابر ساماندهی دکل ها

به گزارش وبلاگ تپلینک، رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کرج با بیان اینکه 600 دکل مخابراتی در این کلان شهر وجود دارد، گفت: به منظور ساماندهی دکل های مخابراتی با مقاومت اپراتور مستقر در کرج روبه رو شدیم، با این وجود در مسیر تعامل هستیم.

آمار عجیب از دکل های مخابراتی کرج ، مقاومت اپراتورها در برابر ساماندهی دکل ها

به گزارش وبلاگ تپلینک، سعید حق شناس رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کرج گفت: از مجموع 12 هزار تاکسی کرج، برای حدود 1300 تاکسی QR فراوری شده که با اپلیکیشن هایی همانند آپ، قابل پرداخت است و آمادگی داریم این امکان برای تمام تاکسی های سطح شهر راه اندازی گردد.

او با بیان اینکه زیرساخت های پرداخت الکترونیک در تاکسی های سطح شهر فراهم شده است، تاکید نمود: بحث کیف پول در همه جای جهان متداول است، اما در ایران هنوز جا نیفتاده است، چراکه زیرساخت های لازم وجود ندارد؛ بنابراین به اجبار وارد تسویه پرداخت ها و مسائل این حوزه شدیم.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کرج اضافه نمود: در نظر داریم شهروندان کرجی با حساب شهروندی خود برای هر سه وسیله نقلیه مترو، اتوبوس و تاکسی با یک کارت مشترک، کرایه پرداخت نمایند.

حق شناس با بیان اینکه 600 دکل مخابراتی در شهر کرج داریم و در حال اخذ مجوز به منظور ساماندهی آنها هستیم، گفت: به منظور ساماندهی دکل های مخابراتی با مقاومت اپراتور مستقر در کرج روبه رو شدیم، با این وجود در مسیر تعامل هستیم، اما چنانچه ضوابط کمیسیون ماده 100 رعایت نگردد با متخلفان برخورد جدی می کنیم.

او اضافه نمود: دکل مخابراتی در فواصل مساوی وجود ندارد؛ لذا برای کم شدن فواصل و تسهیل در برقراری ارتباط، تعداد دکل ها را افزایش می دهیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "آمار عجیب از دکل های مخابراتی کرج ، مقاومت اپراتورها در برابر ساماندهی دکل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار عجیب از دکل های مخابراتی کرج ، مقاومت اپراتورها در برابر ساماندهی دکل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید