آیفون 15 احتمالا این شکلی خواهد بود، عکس

به گزارش وبلاگ تپلینک، زومیت نوشت: طراح مدل های مفهومی به نام Hans، رندرهای باکیفیت جدیدی از طراحی احتمالی آیفون 15 اولترا به اشتراک گذاشته است.

آیفون 15 احتمالا این شکلی خواهد بود، عکس

اگرچه هنوز ماه ها تا معرفی نسل بعدی آیفون های اپل فاصله داریم اما سیل شایعات و گزارش ها درمورد این محصولات از مدتی قبل شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

طبق بعضی حدس ها، انتظار می رود اپل سری بعدی آیفون را در چند نسخه روانه بازار کند که شاید یکی از آن ها آیفون 15 اولترا باشد. تا به امروز چندین شایعه در خصوص این گوشی منتشر شده و حالا طراحی به نام Hans، مدل مفهومی دستگاه مذکور را از چند زاویه آماده نموده است تا دیدگاه خود را درمورد ظاهر نسل بعدی پرچم دار غول فناوری اهل کوپرتینو به ما ارائه دهد.

در مدل های مفهومی Hans، دکمه پاور آیفون 15 اولترا رنگی متمایز نسبت به بدنه آن دارد که باعث می گردد ظاهری شبیه اپل واچ الترا را در فکر ما تداعی کند. اگرچه رندرهای قبلی این گوشی به لبه های گرد آن اشاره داشت اما طرح مفهومی نو، همچنان از لبه های تیز شبیه نسل کنونی آیفون بهره می برد.

از طرف دیگر حلقه های دوربین پشتی آیفون 15 اولترا در رندرهای نو این محصول، با رنگ دکمه پاور مطابقت دارند و ظاهری مجذوب کننده به این گوشی بخشیده اند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "آیفون 15 احتمالا این شکلی خواهد بود، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 15 احتمالا این شکلی خواهد بود، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید