راهنمای خرید برترین گوشی؛ از 4 میلیون تا 50 میلیون تومان

به گزارش وبلاگ تپلینک، برترین گوشی های بازار در رنج 4 تا 50 میلیون در حال حاضر کدام گوشی ها هستند؟ با فهرست گوشی شاپ همراه باشید تا برترین گوشی های بازار را در بازه های قیمتی مختلف بشناسیم.

راهنمای خرید برترین گوشی؛ از 4 میلیون تا 50 میلیون تومان

خرید گوشی موبایل می تواند یکی از دغدغه های اصلی ما باشد. در این بین شاخصه هایی مثل قیمت، مشخصات و ارزش خرید از جمله مواردی هستند که همه ما به آن توجه می کنیم. از قیمت موبایل سامسونگ گرفته تا قیمت روز گوشی شیائومی و هر برند دیگری که ممکن است به آن فکر کنید! در ادامه گوشی هایی با کارایی خوب را در بازه های قیمتی مختلف به شما معرفی خواهیم کرد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A14

  • قیمت مناسب
  • پشتیبانی از 5G
  • دو سال آپدیت نرم افزاری

گوشی سامسونگ گلکسی A14 گوشی خیلی عجیب و غریبی نیست. این گوشی کار را برای رقبای خودش خیلی سخت نمی نماید اما در عین حال، یکی از برترین گوشی هایی است که می توانید با قیمتی حول و حوش 200 دلار بخرید و همچنان به امکاناتی مثل 5G و غیره هم دسترسی داشته باشید. این گوشی چیپ ست خوبی دارد، از اندروید 12 پشتیبانی می نماید و تا دو سال هم آپدیت نرم افزاری و چهار سال هم آپدیت امینتی می گیرد. دوربین قبل استفاده، UI زیبا، کارایی خوب سخت افزاری از جمله مواردی هستند که گلکسی A14 را به گوشی خوبی تبدیل می نمایند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A24

  • قیمت مناسب
  • پشتیبانی از 5G
  • طراحی نو

گوشی سامسونگ گلکسی A24 هم باتری خوبی دارد، هم سرعت شارژ آن برای قیمتی که پرداخت نموده اید، بالاست. باتری خوب در کنار قیمت مناسب و یک چیپ ست معقول، باعث می شود این گوشی برای کسانی که دنبال گوشی سریعی هستند، گزینه مناسبی باشد. گلکسی A24 دوربین های خوبی دارد، طراحی آن به روز شده است و برای بازی کردن هم مناسب است و می تواند از پس تمام کارهای روزمره و وبگردی هم بر بیاید. این گوشی در بین گوشی های پایین رده اما مالی، یک گزینه بسیار معقول محسوب می شود.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A34

  • صفحه نمایش 90 هرتزی
  • پشتیبانی از 5G
  • پردازنده قدرتمند و دوربین خوب

گوشی A34 نوترین نسخه از سری A30+ است که یک گوشی نو، مالی و قدرتمند مخصوص گیمرها محسوب می شود. این گوشی از چیپ ست 5 نانومتری Dimensity 1080 استفاده می نماید که از پس اجرای بازی های سنگین و گرافیکی با تنظیمات بالا و نرخ فریم 60 بر می آید. نمایشگر گوشی A34 یک صفحه 6.6 اینچی سوپر AMOLED است که ابعاد بزرگ آن برای بازی مناسب بوده و نرخ فریم 90 هرتزی دارد. این گوشی می تواند انتخاب مناسبی برای گیمرها باشد چرا که با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می شود و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 25 واتی دارد و بعلاوه دوربین اصلی آن هم باکیفیت و 48 مگاپیکسلی است.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A54

  • دوربین خوب و باتری قوی
  • پشتیبانی از 5G
  • صفحه نمایش با کیفیت

گوشی گلکسی A54 یک گوشی خوش ساخت و میان رده با امکانات و حس یک گوشی بالارده است. این گوشی دوربین سه گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی دارد و صفحه 6.6 اینچی اش، آن را به یک گوشی عالی برای بازی و مصرف مدیا تبدیل نموده است. این گوشی سرعت شارژ بالایی دارید، سرتیفیکیت HDR داشته و می تواند از پس هر برنامه و بازی سنگینی بربیاید و به خوبی نیازهای شما را رفع کند. گوشی گلکسی A54 جزو برترین و خوش ساخت ترین میان رده های بازار است که نباید آن را دست کم بگیرید.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE

  • پرچم دار در بدنه میان رده
  • پشتیبانی از 5G
  • صفحه نمایش با کیفیت

گوشی گلکسی S21 اف ای یک نسخه فن ادیشن از S21 است که حس پریمیوم گوشی اصلی را ندارد، اما مشخصات داخلی آن یکسان است. این گوشی عملکرد خیلی خوبی برای هر کاری دارد و صفحه نمایش زیبا با مشخصات باتری قابل قبولی دارد. گلکسی S21 اف ای به دوربین سه گانه مجهز شده و 5G دارد و بعلاوه با یک چیپ ست اسنپدراگون 888 عرضه می شود. این گوشی با OneUI و اندروید 12 عرضه شده و مثل گوشی های دیگر سامسونگ بین 3 تا 4 سال آپدیت نرم افزاری خواهد گرفت. اگر دنبال نزدیکترین تجربه به یک گوشی پرچم دار و پریمیوم هستید اما می خواهید قیمت معقولی برای آن هزینه کنید S21 FE یکی از انتخاب های عالی است.

گوشی موبایل شیائومی 12

  • صفحه نمایش 120 هرتزی
  • وزن سبک
  • صفحه نمایش و بدنه باکیفیت

شیائومی 12 از نظر سخت افزاری مشابه گوشی های دیگر شیائومی مثل Poco F4 GT است. تفاوت اصلی این گوشی با گوشی های گیمینگ مثل پوکو این است که در ابعاد دیگر مثل سیستم عامل و کیفیت نرم افزار و دوربین و کیفیت ساخت، عملکرد خیلی بهتری دارد و وزن آن هم سبک تر است. در عوض، برخی از امکانات ویژه گیمینگ گوشی های پوکو در این گوشی دیده نمی شوند اما نمایشگر 6.28 اینچی AMOLED این گوشی که رفرش ریت 120 هرتزی و لایه محافظه گوریلا گلس دارد، باعث می شود انتخابی عالی باشد. این نمایشگر می تواند روشنایی 1100 نیتی را ارائه کند و از امکانات صوتی و تصویری مختلفی مثل دالبی ویژن و HDR10+ هم پشتیبانی می نماید که می تواند 1 میلیارد رنگ مختلف را به نمایش بگذارد.

گوشی موبایل اپل آیفون 13

  • سیستم عامل iOS
  • بدنه شیشه ای با طراحی مجذوب کننده
  • صفحه نمایش عالی

اگر دنبال یک گوشی قدرتمند از خانواده گوشی های اپل هستید که بتواند از پس هر کاری که به آن می دهید بر بیاید، آیفون 13 یک انتخاب خوب با قیمت نسبتا مناسب برای یک گوشی با سیستم عامل iOS است. آیفون 13 با پردازنده A15 Bionic خودش می تواند از اجرای هر بازی سنگین و گرافیکی روی بالاترین تنظیمات گرافیکی بر بیاید. تنها نقطه ضعف این گوشی نسبت به گوشی های مقرون به صرفه تر اندرویدی، محدودیت 60 هرتزی بودن صفحه نمایش آن است اما در عوض، صفحه نمایش Super Retina XDR OLED این گوشی کیفیت بی نظیری دارد و البته سخت افزار آن از هر گوشی اندرویدی مقرون به صرفه تر و حتی هم قیمت آن عملکرد بهتری را داخل بازی ها ارائه می نماید. گوشی آیفون 13 دو دوربین دارد که کیفیت بی نظیری را ارائه می نمایند و البته صفحه نمایشگر آن از دالبی ویژن و HDR10+ پشتیبانی می نماید.

گوشی موبایل گلکسی S23 Ultra

  • عملکرد فوق العاده دوربین
  • کیفیت ساخت بالا
  • صفحه نمایش عالی

گوشی موبایل اس 22 اولترا سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 8 مجهز شده و یک نمایشگر بسیار باکیفیت و بزرگ دارد که می تواند در بازی بسیار عملکرد خوبی داشته باشد و فراتر از این ها 120 هرتزی است. سامسونگ چندان به ساخت گوشی های گیمینگ تن نمی دهد اما در بین پرچم دارهای آن، کمتر گوشی ای وجود دارد که بتواند در حد و میزان پرچم دارهای سامسونگ عملکرد قدرتمندی در بازی ارائه دهد. سامسونگ برای اس 23 اولترا بیشترین کوشش خودش را نموده تا ترکیب دوربین، صفحه نمایش و البته امکان پشتیبانی از قلم هوشمند را گرد هم آورد تا یک پکیج کامل را برای کاربرهای حرفه ای خودش فراهم نموده باشد. اس 23 اولترا یک گوشی قوی و کامل برای هر کسی است که در پی یک گوشی پرچم دار تمام عیار اندرویدی می شود.

منبع: فرارو

به "راهنمای خرید برترین گوشی؛ از 4 میلیون تا 50 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین گوشی؛ از 4 میلیون تا 50 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید