8 هندزفری بلوتوثی برتر QCY؛ معرفی مدل های خوش قیمت و پرقابلیت

به گزارش وبلاگ تپلینک، در بین برندهای مختلف چینی که در بازار لوازم جانبی و محصولات هوشمند ایران فعالیت می نمایند، احتمالاً نام برند QCY بیش از همه به گوش شما خورده است. این شرکت چینی که فعالیت خود را با فراوری هدفون های بی سیم به عنوان بخشی از زنجیره زیست محیطی شیائومی از سال 2009 شروع کرد، اکنون محبوبیت بسیار زیادی میان کاربران پیدا نموده و محصولات آن نیز علاوه بر اینکه قیمت بسیار مناسبی دارند، از پیشرفته ترین فناوری های موجود نیز پشتیبانی می نمایند. اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی این برند را دارید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در این مقاله به معرفی و آنالیز 8 هندزفری بلوتوثی برتر و باکیفیت QCY در رنج های قیمتی متفاوت خواهیم پرداخت تا برترین مدل را برای خرید خود انتخاب کنید.

8 هندزفری بلوتوثی برتر QCY؛ معرفی مدل های خوش قیمت و پرقابلیت

هدفون بلوتوثی QCY مدل T13 TWS

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS، پرفروش ترین و محبوب ترین هندزفری بلوتوثی این برند چینی در بازار است که توانسته با قیمت مناسب و قابلیت های خوبی که به کاربران ارائه می دهد، رضایت حدود 90 درصد از خریدارانش در وبلاگ تپلینک را به دست بیاورد.

این هندزفری بلوتوثی QCY، از طراحی بسیار ارگونومیکی بهره می برد که موجب شده به خوبی درون گوش کاربران قرار بگیرد و در صورت تکان دادن سر نیز هیچ حرکتی درون گوش نداشته باشد. به لطف همین طراحی، کاربران به سادگی می توانند از این هندزفری بلوتوثی در حین ورزش کردن و دویدن با خیالی راحت استفاده نمایند و نگرانی از بابت افتادن آن ها نداشته باشند.

QCY این محصول را به بلوتوث نسخه 5.1 مجهز نموده که به بیشتر دستگاه های هوشمند از جمله گوشی ، تبلت و لپ تاپ به راحتی متصل می گردد و اتصال پایداری را با این دستگاه ها ایجاد می نماید. وظیفه فراوری صدا در این هدفون بلوتوثی بر عهده دو درایور 7.2 میلی متری دینامیک است که این کار را با برترین کیفیت انجام می دهند و صدایی بسیار شفافی را به همراه بیسی مناسب و نرم به گوش کاربران می رسانند.

این هندزفری بی سیم حدود 20 گرم وزن دارد و در استفاده های طولانی، به هیچ عنوان گوش کاربران را اذیت نمی نماید. سری های سیلیکونی این محصول قابل تعویض هستند و کاربران می توانند متناسب با اندازه گوش های خود از آن ها بهره ببرند. یکی از مهم ترین ویژگی های این هدفون قیمت مناسب QCY، مجهز بودن به چهار میکروفون حذف نویز است که در هر ایرپاد تعبیه شده و کاربران تماس های بسیار باکیفیتی را با این محصول تجربه خواهند کرد.

اتصال بلوتوث کاملا سریع و پس از اولین جفت شدن، به صورت اتوماتیک انجام می گردد، به این ترتیب که هر بار ایرپادها را از کیس شارژشان خارج کنید، به طور اتوماتیک به دستگاه هوشمند شما متصل می شوند. این هندزفری بلوتوثی QCY از جنس پلاستیک بسیار نرم و باکیفیت ساخته شده و در برابر ضربات نیز مقاومت بسیار خوبی دارد. به قابلیت های پرشمار این محصول محبوب باید مقاومت در برابر عرق و رطوبت را نیز اضافه کنیم.

از لحاظ شارژدهی، این محصول با یک بار شارژ کامل می تواند تا هشت ساعت در موسیقی و پنج ساعت در مکالمه به طور مداوم شما را همراهی کند که این اندازه با استفاده از کیس شارژش به حدود 40 ساعت می رسد و برای یک محصول با این قیمت فوق العاده است. شارژ شدن این هندزفری بلوتوثی به وسیله درگاه USB-C صورت می گیرد و به لطف پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، تنها با 5 دقیقه شارژ می تواند تا یک ساعت برای شما موسیقی پخش کند.

QCY برای این محصول اپلیکیشن اختصاصی نیز در نظر گرفته تا به طور کامل به شخصی سازی فرمان های لمسی و اکولایزر صدا بپردازید. از دیگر مشخصات این هدفون می توان به برد 10 متری و نشانگر LED آن اشاره نمود.

نکات مثبت

  • طراحی ارگونومیک
  • کیفیت صدا بسیار خوب
  • شارژدهی عالی
  • مجهز به نویز کنسلینگ (غیرفعال)
  • دارای اپلیکیشن اختصاصی
  • پشتیبانی از فرامین لمسی گوناگون
  • قیمت مناسب

نکات منفی

  • نقطه ضعف خاصی در این محدوده قیمتی وجود ندارد

هندزفری بلوتوثی QCY مدل Melobuds ANC HT05

مدل Melobuds ANC HT05، یکی دیگر از محصولات باکیفیت QCY است که هم ظاهر زیبایی دارد و هم کیفیت آن مثال زدنی است. این محصول به گونه ای طراحی شده که با طراحی درونی گوش به خوبی چفت می گردد و انتخاب مناسبی برای افراد ورزشکار خواهد بود. بعلاوه این هندزفری بلوتوثی QCY در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان باعث خستگی گوش کاربران نمی گردد.

درایورهای استفاده شده در Melobuds ANC HT05، قطری برابر با 10 میلی متر داشته و با حساسیت 40 دسی بل و پشتیبانی از دامنه فرکانسی 20 تا 20000 هرتزی، تمام جزئیات را با وضوحی بالا پخش می نمایند. بعلاوه QCY در فراوری این هندزفری باکیفیت از یک الگوریتم هوش مصنوعی سفارشی استفاده نموده که قادر است به شکل موثری نویز اطراف را کاهش دهد تا بدین ترتیب شما هنگام گوش دادن به موسیقی دیگر مسئله ای از بابت نویز اطراف نداشته باشید.

قابلیت حذف نویز ENC، یکی از ویژگی های بسیار کاربردی این دستگاه است که یاری می نماید حین مکالمه، صدای کاربر با وضوحی بالا به وسیله شش میکروفون به گوش مخاطب طرف مقابل برسد. بعلاوه نباید ویژگی پیشرفته نویز کنسلینگ فعال این محصول را از قلم بیندازیم که لذت گوش دادن به موسیقی بدون نویز را برای کاربران به همراه می آورد.

Melobuds ANC HT05 از بلوتوث نسخه 5.2 برای اتصال به دستگاه های هوشمند استفاده می نماید و اتصال بلوتوثی پایداری را نیز ایجاد می نماید. حدبیشتر برد این محصول 10 متر است و در برابر گرد و غبار نیز مقاومت بسیار خوبی دارد. از لحاظ شارژدهی این محصول با یک بار شارژ کامل می تواند حدود هشت ساعت روشن بماند که به لطف کیس شارژ 400 میلی آمپر ساعتی اش، این اندازه به حدود 30 ساعت می رسد.

شارژ شدن کیس این محصول به وسیله درگاه USB-C صورت می گیرد و با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد. بدنه پلاستیکی این هندزفری بلوتوثی QCY از جنس پلاستیک TPU ساخته شده که ساختاری براق دارد و لکه های چربی و اثر انگشت را به خود جذب می نماید.

نکات مثبت

  • طراحی بسیار خوب
  • شارژدهی عالی
  • کیفیت صدای مناسب
  • مجهز به شش میکروفون
  • پشتیبانی از قابلیت نویز کنسلینگ

نکات منفی

  • عدم پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع
  • نداشتن حالت گیمینگ مود

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC، نسخه به روز شده هندزفری معروف T13 این برند چینی است که برخلاف نسخه قبلی از قابلیت نویز کنسلینگ فعال پشتیبانی می نماید، بنابراین اگر از هندزفری بیشتر برای مکالمه استفاده می کنید، این نسخه برای شما انتخاب بهتری خواهد بود.

این هندزفری بلوتوثی QCY در مجموع به 4 میکروفون ANC تجهیز شده که هر کدام از آن ها، وظیفه شناسایی و تشخیص صداهای اضافی محیط را دارند، صدای شما را به سادگی و آسانی به مخاطبتان می رسانند و مکالمه با کیفیتی را خواهید داشت. علاوه بر این، باید به پشتیبانی این محصول از تکنولوژی AAC ،SBC و HiFi به منظور شنیدن با کیفیت تر صدا اشاره کنیم.

این فناوری ها یاری می نمایند تا شما بتوانید موسیقی را با صدایی بهتر و بعلاوه به گونه ای که جزئیات به خوبی در آن قابل تمیز دادن باشد شنیده و کدک های صوتی بیشتری برای شما پوشش داده شوند. با این تفاسیر، صدایی فوق العاده باکیفیت و شفاف به گوش شما می رسد. دو درایور 10 میلی متری (برخلاف درایورهای 7.2 نسخه قدیمی) در این محصول به انجام وظیفه می پردازند و این کار را به برترین شکل انجام می دهند.

بعلاوه QCY در این هندزفری نو خود از نسل نو بلوتوث یعنی نسخه 5.3 استفاده نموده که به مراتب کیفیت و سرعت اتصال بالاتری نسبت به نسل های قبلی دارد و در عین حال انرژی کمتری نیز مصرف می نماید. در نسخه نو QCY T13 از قابلیت دیگری نیز استفاده شده که به آن Sleep Mode می گویند. با فعال کردن این حالت، پنل های لمسی دیگر عمل نمی نمایند، بدین صورت اگر ناخواسته به پنل ها بزنید، اتفاقی نمی افتد.

کیس شارژ این محصول مجهز به یک باتری 380 میلی آمپر ساعتی است. اندازه شارژدهی برای این هندزفری بلوتوثی به چیزی حدود 8 ساعت می رسد، این اندازه با در نظر گرفتن اندازه شارژ کیس به حدود 30 ساعت خواهد رسید. بعلاوه اگر برای مکالمه از این محصول استفاده کنید، باتری آن تا حدود 5 ساعت می تواند شما را همراهی کند.

شارژ شدن هندزفری ها به حدود 1.5 و شارژ شدن کیس نیز به حدود 2 ساعت زمان احتیاج دارد. این محصول در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و از کیفیت ساخت مطلوبی نیز بهره می برد. QCY برای این محصول نیز اپلیکیشن اختصاصی نیز در نظر گرفته تا به طور کامل به شخصی سازی فرمان های لمسی و اکولایزر صدا بپردازید.

نکات مثبت

  • پشتیبانی از قابلیت نویز کنسلینگ فعال
  • شارژدهی مناسب
  • کیفیت صدا و مکالمه خوب

نکات منفی

  • عدم پشتیبانی از شارژ سریع

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T18

هندزفری بلوتوثی QCY مدل T18، یکی دیگر از محصولات پرفروش و باکیفیت این برند چینی است که از قابلیت های کاربردی بهره می برد و حدود 81 درصد از خریدارانش در وبلاگ تپلینک ، خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند.

این هندزفری بلوتوثی QCY نسبت به سایر محصولات معرفی شده، از طراحی منحصر به فردی بهره می برد و کیس شارژ آن به صورت نیم دایره طراحی شده است. کیس شارژ این محصول ساختاری براق دارد و لکه های چربی و اثر انگشت روی آن دیده می گردد. هر ایرباد وزنی حدود 4 گرم داشته و با توجه طراحی ارگونومیکش، تجربه راحتی را برایتان برجای خواهد گذاشت.

QCY برای این هدفون بی سیم خود از تراشه 3050 کوالکام استفاده نموده که از فناوری صوتی اسنپدراگون، وضوح فوق العاده 24 بیتی/96 کیلوهرتز تطبیقی aptX و تماس فوق العاده شفاف 32 کیلوهرتز aptX Voice پشتیبانی می نماید و همه این ویژگی ها برای یک هندزفری بلوتوثی قیمت مناسب، در یک کلام بی نظیر است.

این محصول از بلوتوث نسخه 5.2 برای اتصال به دستگاه های هوشمند استفاده می نماید و حدبیشتر تا 15 متر نیز می تواند اتصال پایداری را ایجاد کند. علاوه بر درایورهای 10 میلی متری که تاثیر خوبی در فراوری صدا با بیس قوی دارد، تنظیم حالت EQ موسیقی به وسیله اپلیکیشن انحصاری QCY، صدایی فوق العاده باکیفیت و شخصی سازی شده را به گوش کاربران می رساند.

مدل T18 با پشتیبانی از گواهی IPX5 خیال کاربران ورزشکار را راحت نموده، چرا که این دستگاه در برابر پاشش قطرات آب و رطوبت مقاوم است و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. از لحاظ شارژدهی نیز این محصول عملکرد مناسبی را ارائه می دهد و می تواند با یک بار شارژ، تا 7 ساعت پخش موسیقی و 5 ساعت مکالمه کاربران را همراهی کند.

بعلاوه به لطف باتری 380 میلی آمپر ساعتی کیس شارژ این محصول، این اندازه به حدود 30 ساعت می رسد. یکبار شارژ کامل ایربادها داخل کیس شارژ، به دو ساعت زمان احتیاج دارد.

نکات مثبت

  • طراحی مناسب گوش
  • شارژدهی عالی
  • کیفیت صدای خوب

نکات منفی

  • عدم پشتیبانی از نویز کنسلینگ فعال
  • عدم پشتیبانی از حالت گیم مود
  • عدم پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع

هدفون بلوتوثی QCY مدل T20 AilyPods

اگر به هدفون های با سری سیلیکونی علاقه ای ندارید، می توانید هدفون بلوتوثی QCY مدل T20 AilyPods را به عنوان یک گزینه خرید بسیار باکیفیت و قیمت مناسب برای خود در نظر بگیرید.

مدل T20 AilyPods، برخلاف محصولات معرفی شده قبلی از سری سیلیکونی بهره نمی برد و طراحی در نظر گرفته شده برای گوشی های آن، ما را به یاد ایرپاد های اپل می اندازد. بعلاوه وزن مناسب و سبک گوشی های این هدفون سبب شده تا در استفاده طولانی مدت خستگی برای گوش به همراه نداشته باشد.

از طرفی دیگر طراحی ارگونومیک و بسیار مناسب این ایربادز موجب شده تا به خوبی در لاله گوش قرار بگیرد و در حین دویدن و راه رفتن از گوش خارج نگردد. QCY برای این محصول باکیفیت خود از درایورهای 13 میلی متری برای فراوری صدا استفاده نموده که وضوح و کیفیت صدای بسیار خوب با حذف اندازه قابل توجهی از نویز های موجود در محیط را برای شما به همراه می آورد.

بعلاوه باید به چهار میکروفون در نظر گرفته شده برای این هندزفری بلوتوثی QCY اشاره کنیم که امکان قابلیت نویز کنسلینگ را به همراه دارد و همین امر سبب شده تا وضوح صدای بسیار خوبی از سمت شما برای مخاطب در برقراری تماس های صوتی داشته باشد. این محصول به لطف پشتیبانی از استاندارد IPX4، در برابر رطوبت و پاشش قطرات آب نیز مقاوم است و برای مثال می توانید در هوای بارانی هم از این هدفون استفاده کنید.

هر کدام از گوشی های این هدفون به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید 5.5 ساعت برای حالت پخش موسیقی و مکالمه را دارند و این اندازه با کیس شارژش به حدود 20 ساعت می رسد. از دیگر ویژگی های این محصول باکیفیت و قیمت مناسب QCY می توان به بلوتوث نسخه 5.3 و حالت گیم مود آن اشاره نمود.

نکات مثبت

  • کیفیت صدای مناسب
  • مجهز بودن به حالت گیم مود
  • قابلیت حذف نویز

نکات منفی

  • عدم پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع
  • شارژدهی میانه

هدفون گیمینگ کیو سی وای مدل QCY G1

اگر به هدف گیمینگ قصد خرید یکی از محصولات باکیفیت QCY را دارید، بدون شک باید به سراغ مدل QCY G1 بروید؛ چرا که امکانات فوق العاده پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد.

اول از همه باید به طراحی ارگونومیک این محصول اشاره نمود که با طراحی درون گوش کاربران چفت می گردد و در اثر تکان دادن سر از جای خود حرکت نمی نماید. QCY روی بدنه این هندزفری گیمینگ از LEDهای مجذوب کنندهی استفاده نموده تا علاوه بر افزایش زیبایی بصری، حس وحال یک محصول RGB را به خوبی به کاربران القا کند.

QCY G1 از درایورهای 10 میلی متری برای فراوری صدا استفاده می نمایند و کیفیت صدای بسیار خوبی نیز دارد. بعلاوه باید به بلوتوث نسخه 5.2 این محصول اشاره کنیم. یکی از مجذوب کننده ترین قابلیت های این محصول، این است که شما می توانید به صورت جداگانه از هر کدام از هندزفری ها استفاده کنید. بعلاوه به این ویژگی ها، باید حالت گیمینگ و پخش صدا به صورت استریو سه بعدی را نیز اضافه کنید و در محیط بازی غرق در لذت و هیجان شوید.

این محصول مجهز به دو میکروفون با قابلیت حذف نویز است که صدای اضافی و نویزی که در محیط اطراف شما باشد را شناسایی و حذف می نماید. بعلاوه تأخیر صدا در این هدفون گیمینگ حدود 45 میلی ثانیه است که تاثیر قابل ملاحظه ای ندارد. در نهایت باید به عمر باتری شش ساعته این محصول در حالت گیمینگ اشاره کنیم که با کیس شارژش، این اندازه به حدود 32 ساعت می رسد.

نکات مثبت

  • طراحی ارگونومیک
  • کیفیت صدای خوب
  • پشتیبانی از قابلیت های پیشرفته گیمینگ
  • شارژدهی مناسب

نکات منفی

  • عدم پشتیبانی از قابلیت شارژر بی سیم

هدست بلوتوثی کیو سی وای مدل ZOH ENC HT01 GLOBALL

مدل ZOH ENC HT01 GLOBALL، یک مدل باکیفیت از برند QCY است که توانسته در بین انبوه فراوریات مشابه موجود در بازار جایگاه مناسبی پیدا کند.

این هندزفری بلوتوثی QCY، طراحی بسیار هوشمندانه و اصولی دارد که سبب شده وزن بسیار پایینی داشته باشد و گوش کاربر را در استفاده طولانی مدت خسته نکند. بعلاوه به لطف پشتیبانی این محصول از گواهی IPX4 و مقاومت در برابر رطوبت و عرق، کاربران ورزشکار هیچ نگرانی از بابت آسیب رسیدن به آن نخواهند داشت.

از دیگر ویژگی های محصول می توان به کیفیت صدای بسیار بالا اشاره نمود که تجربه متفاوتی را در هنگام گوش سپردن به موسیقی برای کاربران فراهم می آورد و می تواند صداها را با کمترین اندازه تاخیر ممکن پخش کند. این هندزفری بلوتوثی QCY از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید و حالت Gaming Mode نیز دارد.

باتری این محصول شارژدهی بسیار مناسبی را به کاربران ارائه می دهد و قادر است با یک بار شارژ کامل حدبیشتر 4.5 ساعت در حالت نویز کنسلینگ فعال به انجام وظیفه بپردازد که این اندازه با استفاده از کیس شارژ به حدود 32 ساعت می رسد. از دیگر ویژگی های پیشرفته این محصول می توان به حالت Outdoor برای شنیدن صدای محیط اطراف در حین پخش محتوا و سنسور شناسایی شرایط هدفون روی گوش با قابلیت توقف اتوماتیک موزیک اشاره نمود.

نکات مثبت

  • طراحی پریمیوم
  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • مجهز به نویز کنسلینگ و گیمینگ مود
  • پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم

نکات منفی

  • شارژدهی میانه

هدفون گیمینگ QCY مدل ZRE SPORT SBC T18 AMBIENT AWARE

در نهایت می رسیم به معرفی و آنالیز یک هدفون گیمینگ دیگر از QCY یعنی مدل ZRE SPORT SBC T18. این محصول در واقع نسخه گیمینگ هندزفری بلوتوثی T18 است که پیش تر به معرفی آن پرداختیم.

ZRE SPORT SBC T18 دو درایور 10 میلی متری برای فراوری صدا دارد که این کار را به خوبی و باکیفیت بالایی انجام می دهد. بعلاوه دو میکروفون در دو ایرباد این محصول قرار داده شده که به حذف نویز و صداهای اضافی می پردازند و عملکرد آن ها نیز بسیار مناسب است.

استفاده از فناوری CVC در این هدفون بی سیم قابلیت مکالمه صوتی فوق العاده با پهنای باند 32 کیلوهرتز را ارائه می دهد که تماس های واضح و بدون هیچ گونه اختلالی را به همراه میکروفون دوگانه تضمین می نماید. شارژدهی این محصول حدود 7 ساعت است که با کیس شارژ 450 میلی آمپر ساعتی اش به حدود 30 ساعت می رسد.

نکات مثبت

  • وزن سبک
  • کیفیت صدا و مکالمه مناسب
  • شارژدهی خوب
  • تأخیر صدا کم

نکات منفی

  • عدم پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و آنالیز 8 هندزفری بلوتوثی پرامکانات و خوش قیمت از برند QCY پرداختیم تا با توجه به بودجه ای که برای خرید یک هدفون بی سیم در نظر گرفته اید، بتوانید خرید لذت بخشی را از وبلاگ تپلینک تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "8 هندزفری بلوتوثی برتر QCY؛ معرفی مدل های خوش قیمت و پرقابلیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 هندزفری بلوتوثی برتر QCY؛ معرفی مدل های خوش قیمت و پرقابلیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید