ادعای سرمربی مس بعد از شکست مقابل پرسپولیس

به گزارش وبلاگ تپلینک، محمد ربیعی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: این برد را به تیم پرسپولیس، کادر فنی و بازیکنان و طرفداران این تیم تبریک می گویم. بعلاوه به تیم خود خسته نباشید می گویم. بازی خوبی بود. فکر می کنم پرسپولیس در 25، 30 دقیقه نخست مسابقه عملکرد بهتری داشت. ما اشتباهات فردی داشتیم که شاید روی هیجان و کم تمرکزی بازیکنان بود.

ادعای سرمربی مس بعد از شکست مقابل پرسپولیس

وی در ادامه اضافه نمود: دو سوم دیگر مسابقه در اختیار ما بود. البته از این مسئله نتوانستیم بهره کافی ببریم. یک گل خیلی ساده به پرسپولیس دادیم. در چنین مسابقاتی، جزئیات و استفاده از فرصت ها بسیار مهم است.

ربیعی درباره صحنه خطای وحید امیری که اعتراض او را در پی داشت، اما داور از دادن کارت زرد یا قرمز به بازیکن پرسپولیس امتناع کرد و به نوعی او را اخراج نکرد، گفت: شما صحنه را دیدید؟ از نظر شما کارت زرد داشت؟ من آن صحنه را در بین دو نیمه دیدم. در آن صحنه امیری پاس خود را روی زانوی جعفری گذاشت و این یک بی احتیاطی بود که می توانست کارت زرد در پی داشته باشد. داور به من گفت که قبل از آن صحنه، خطای بازیکن تیم ما را گرفته است و من هم به همین علت مجاب شدم.

منبع: فرارو

به "ادعای سرمربی مس بعد از شکست مقابل پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای سرمربی مس بعد از شکست مقابل پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید