افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تأیید شد

به گزارش وبلاگ تپلینک، علی اکبر عیوضی گفت: مقرر شده افزایش حقوق بازنشستگان و بحث چالشی اخیر مستمری بگیران سایر سطوح، عین قانون انجام گردد و همه در برابر قانون باید تابع باشند.

افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تأیید شد

به گزارش ایلنا، علی اکبر عیوضی (عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران) با اعلام این مطلب که روز چهارشنبه و پنج شنبه همراه با اعضای هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و سرپرست وزارت کار به همراه معاونان وزارتخانه و سازمان دیداری داشتیم، اظهار کرد: در جلسه قرار شد افزایش حقوق بازنشستگان و بحث چالشی اخیر مستمری بگیران سایر سطوح، عین قانون انجام گردد و همه در برابر قانون باید تابع باشند.

وی در پاسخ به این سوال که منظور از عین قانون در جلسات مطرح شده چه بوده است؟ جواب داد: منظور از قانون در زمینه افزایش حقوق بازنشستگان آن چیزی است که مجلس تایید نموده و به وسیله رئیس مجلس به دولت ابلاغ شده است. آنچه مجلس تایید نموده است، مصوبه هیئت امنای تامین اجتماعی به تبعیت از مصوبه شورای عالی کار است که ضامن افزایش 38درصدی به علاوه 515 هزارتومان حقوق مستمری بازنشستگان سایر سطوح یا همان میانه بگیران است.

عیوضی در خاتمه با بیان اینکه قرار بوده است امروز زاهدی وفا، سرپرست وزارت کار، به طور رسمی تر به وسیله رسانه ها این خبر را اعلام کند. اضافه نمود: ما نیز امیدوار هستیم که ایشان در اسرع وقت امروز خبر رسمی این لازم الاجرا بودن مصوبه مجلس و اجرای آن به وسیله دولت را اعلام کند. به ویژه اینکه در جلسه به ما قول داده شده در همین مرداد ماه احکام حقوقی نو بازنشستگان در پروفایل های آنها قرار داده گردد.

منبع: فرارو

به "افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید