اف بی آی: مظنونین ربایش فرماندار میشیگان، قصد ربودن فرماندار ویرجینیا را نیز داشتند

به گزارش وبلاگ تپلینک، پلیس فدرال آمریکا گفت افرادی که هفته گذشته به اتهام طرح ریزی توطئه ای برای ربودن فرماندار ایالت میشیگان دستگیر شدند، در صدد ربودن فرماندار ویرجینیا نیز بوده اند.

اف بی آی: مظنونین ربایش فرماندار میشیگان، قصد ربودن فرماندار ویرجینیا را نیز داشتند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تپلینک به نقل از پایگاه خبری هیل، یک مقام اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) روز سه شنبه اعلام نمود که گروه شش نفره ای که هفته گذشته به اتهام برنامه ریزی برای ربودن گرچن ویتمر فرماندار ایالت میشیگان بازداشت شدند، قصد ربودن رالف نورتام فرماندار ایالت ویرجینیا را نیز داشته اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ تپلینک بخوانید. (کلیک کنید)

به گفته ریچارد تراسک مأمور ویژه اف .بی .آی که در جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای این گروه شش نفره حضور یافته بود، بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط اف .بی .آی، اعضای این گروه با یکدیگر درباره به قتل رساندن مستبدان یا ربودن یک فرماندار با یکدیگر صحبت می نموده اند و همچنین تصمیم داشته اند تا به وسیله تشویق همسایه ها و آشنایان خود، اعضای بیشتری را جذب گروه نمایند.

مقامات دو ایالت میشیگان و ویرجینا، به ویژه فرمانداران این دو ایالت، در ماه آوریل سال جاری به دلیل وضع محدودیت های شدید برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا بارها هدف حملات لفظی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قرار گرفتند و حتی دونالد ترامپ با انتشار پیغام هایی در توئیتر مستقیماً شهروندان این دو ایالت را به کوشش برای آزادسازی این ایالت ها تشویق می کرد!

بنابر اظهارات رچارد تراسک مأمور ویژه اف .بی .آی، اعضای گروه شش نفره ای که مظنون به برنامه ریزی برای ربودن فرمانداران ایالت های میشیگان و ویرجینیا هستند، از نحوه مقابله فرمانداران این دو ایالت با بحران کرونا ناراضی بوده اند و به همین دلیل قصد ربودن آنها را داشته اند.

با این اوصاف به نظر می رسد اظهارات تحریک نماینده ترامپ علیه فرمانداران دو ایالت میشیگان و ویرجینیا در تصمیم اعضای این گروه بی تأثیر نبوده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اف بی آی: مظنونین ربایش فرماندار میشیگان، قصد ربودن فرماندار ویرجینیا را نیز داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اف بی آی: مظنونین ربایش فرماندار میشیگان، قصد ربودن فرماندار ویرجینیا را نیز داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید