خبرنگاران تشییع جنازه در کاخ سفید؛ 150 میهمان بدون ماسک

به گزارش وبلاگ تپلینک، تهران- خبرنگاران- دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای برادر فوت شده اش در کاخ سفید مراسم تشییع جنازه خصوصی برگزار کرد اما شرکت کنندگان در این مراسم، پروتکل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا را رعایت نکردند.

خبرنگاران تشییع جنازه در کاخ سفید؛ 150 میهمان بدون ماسک

به گزارش وبلاگ تپلینک به نقل از تارنمای نشریه هیل، ترامپ در این مراسم که روز گذشته برگزار گردید، میزبان حدود 150 میهمان از جمله فرزندان خود و دستیاران نزدیکش بود.

میهمانان شرکت کننده در این مراسم هیچ یک ماسک بر صورت نداشتند اما قبل از مراسم، از آنها در هتل بین المللی ترامپ تست کرونا گرفته شد.

رئیس جمهوری آمریکا و ملانیا بانوی اول این کشور به همراه الیزابت ترامپ خواهر دونالد ترامپ، تابوت برادر را تا پایین پله های جلویی نورث پورتیکو در کاخ سفید همراهی کردند. تابوت رابرت ترامپ برادر رئیس جمهوری آمریکا از کاخ سفید خارج و به نیویورک منتقل شد.

برادر ترامپ روز شنبه هفته گذشته در سن 71 سالگی در بیمارستانی در نیویورک درگذشت. وی متولد سال 1948 بود و پیش تر به عنوان معاون اجرایی رئیس سازمان ترامپ خدمت نموده بود.

برادر ترامپ بتازگی عنوان مهم خبرهای رسانه های آمریکایی را به خود اختصاص داد؛ پس از آنکه دادخواستی را به نمایندگی از خانواده ترامپ برای جلوگیری از انتشار کتاب مری ترامپ برادرزاده رئیس جمهوری تنظیم کرد. برادرزاده ترامپ بشدت منتقد رئیس جمهوری و خانواده ترامپ است.

ترامپ هفته گذشته در زمان اعلام خبر مرگ رابرت ترامپ گفت: او فقط برادرم نبود، بلکه بهترین دوستم بود.

رابرت ترامپ یکی از چهار خواهر و برادر رئیس جمهوری آمریکا بود. وی از ماه گذشته وضع جسمانی خوبی نداشت و در ماه ژوئن (خردادماه) نیز برای مداوا، مدتی در بیمارستان بستری شده بود. با این حال، علت بستری شدن و مرگش هنوز تعیین نشده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تشییع جنازه در کاخ سفید؛ 150 میهمان بدون ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تشییع جنازه در کاخ سفید؛ 150 میهمان بدون ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید