اهداء 20 هزار جلد کتاب به کتابخانه های آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ تپلینک، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی گفت: در اجرای طرح نذر کتاب، نشر خوبی ها تا به امروز حدود 20 هزار جلد کتاب به کتابخانه های استان اهدا شده است.

اهداء 20 هزار جلد کتاب به کتابخانه های آذربایجان شرقی

آقای اسد بابائی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بستان آباد با بیان اینکه طرح پویش نذر کتاب نشر خوبی ها تا آخر آبانماه ادامه دارد اضافه کرد: در این طرح مردم فرهنگ دوست استان می توانند با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه عمومی، کتاب های نو و یا کتاب های خوانده شده و بدون استفاده خود را برای استفاده دیگران به کتابخانه هدیه نمایند.

او با اشاره به وجود بیش از 2 میلیون و 800 نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی استان اظهار داشت: هدف ما این است که تعداد کتاب های کتابخانه های عمومی استان را به میزانی برسانیم که به ازای هر نفر در استان حداقل یک جلد کتاب در مجموعه کتابخانه های عمومی وجود داشته باشد.

او با بیان اینکه در استان کمبود کتابخانه داریم اضافه کرد: 115 کتابخانه عمومی نهادی و 47 کتابخانه مشارکتی در استان داریم و کوشش می کنیم روستا های بالای دو هزارو 500 نفر با یاری خیرین صاحب کتابخانه شوند.

فرماندارشهرستان بستان آباد نیز در این جلسه از کمبود کتابخانه در روستا های این شهرستان سخن گفت و تاکید نمود: از تمامی ظرفیت ها و فضا های موجود در اختیار آموزش و پرورش و دهیاری ها و پایگاه های مقاومت برای ارائه کتاب به مردم استفاده می کنیم.

ابوالفضل پاشائی از اختصاص هفت میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز کتابخانه مرکزی شهرستان بستان آباد اطلاع داد و اضافه کرد: شهرداری پرداخت حق نیم درصد کتابخانه های عمومی شهرستان را به روز کند.

وبلاگ تپلینک آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اهداء 20 هزار جلد کتاب به کتابخانه های آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهداء 20 هزار جلد کتاب به کتابخانه های آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید