بارسلونا در مورد خواسته کومان تسلیم شد

به گزارش وبلاگ تپلینک، بر خلاف شایعات بارسلونا علاقه ای به جذب تیاگو نداشته و تنها به دنبال خرید جینی واینالدوم از لیورپول خواهد بود.

بارسلونا در مورد خواسته کومان تسلیم شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تپلینک، با توجه به جدایی ایوان راکیتیچ و انتقال این بازیکن به سویا و همچنین فسخ قریب الوقوع آرتورو ویدال با بارسلونا، این باشگاه به دنبال خرید یک هافبک جدید در فصل تابستان است و نام بازیکنانی چون تیاگو آلکانتارا از بایرن مونیخ و جینی واینالدوم از لیورپول در این میان مطرح شده است.

نشریه بیلد دیروز در گزارشی مدعی شد اگرچه رونالد کومان از مدیران تیمش خواسته هافبک هلندی مرسی سایدی ها و شاگرد شابقش در اردوی تیم ملی را جذب کنند، اما خرید تیاگو از نظر اقتصادی به صرفه تر است و به همین دلیل مدیران باشگاه خواهان بازگشت هافبک بایرن مونیخ به نوکمپ بودند. اما امروز اسپورت در خبری فاش کرد بارسلونا دیگر به دنبال تیاگو نیست و تمام تمرکز خود را برای انتقال واینالدوم از لیورپول گذاشته است. بدین ترتیب به نظر می رسد پافشاری سرمربی بارسا روی خواسته اش نتیجه داده و مدیران باشگاه قصد دارند نظر او را در بازار تابستانی امسال اعمال کنند.

از قرارداد هر دوی این بازیکنان یک سال باقی مانده بود، اما به نظر واینالدوم 50 میلیون یورو و تیاگو 30 میلیون ارزش دارند و به همین دلیل و در این شرایط سخت اقتصادی، کار بارسلونا برای خرید هافبک 29 ساله لیورپول آسان نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بارسلونا در مورد خواسته کومان تسلیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا در مورد خواسته کومان تسلیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید