بازگشت مجلات خبرنگاران ، دعوت سردبیر از مدیر قبلی برای حضور در جشن رونمایی

به گزارش وبلاگ تپلینک، به مناسبت از سرگیری انتشار مجله های مؤسسه خبرنگاران، جشن رونمایی از مجله های دور تازه، برگزار می گردد.

بازگشت مجلات خبرنگاران ، دعوت سردبیر از مدیر قبلی برای حضور در جشن رونمایی

به گزارش ایسنا، دانیال معمار ـ سردبیر وبلاگ تپلینک ـ با اشاره به اینکه چند برند مجلات وبلاگ تپلینک مثل 24، تماشاگر، سرزمین من، خانواده، تندرستی، سرنخ، آیه و خردنامه در دوره اخیر در قالب تازه کتاب ـ مجله منتشر شده اند، از برگزاری جشن رونمایی این مجلات در شکل تازه همزمان با مناسبت میلاد امام رضا(ع) و استمرار منظم انتشار بعد از آن اطلاع داد.

معمار اضافه نمود: همه فعالان رسانه می دانند که تعداد قابل توجهی از برترین وبلاگ تپلینک و روزنامه نگاران کشور روزگاری در مجلات وبلاگ تپلینک فعالیت می کردند. متاسفانه در دوره مدیریت آقای مرتضی حاجی به بهانه زیان ده بودن این مجلات، همه این گروه با تجربه و حرفه ای را که بیش از 200 نفر بودند از وبلاگ تپلینک اخراج و در اقدامی عجیب، مجلات وبلاگ تپلینک را به فردی بی تجربه سپردند که به اذعان روزنامه نگاران و اساتید ارتباطات، این برندهای معتبر به مرز نابودی رسید.

سردبیر وبلاگ تپلینک با اشاره به کیفیت نازل محتوا و گرافیک مجلات در دوره برون سپاری بی ضابطه اضافه نمود: اولین کار وبلاگ تپلینک در دوره اخیر، لغو قرارداد برون سپاری مجلات و بازگشت آن مانند گذشته به داخل خود موسسه وبلاگ تپلینک بود. سپس برنامه ریزی برای تبدیل این مجلات به کتاب-مجله انجام شد تا بتوان بعد از تخریب انجام شده در دوره برون سپاری، دوباره این مجلات را احیاء کرد.

او با تاکید بر اینکه برندهای مجلات وبلاگ تپلینک بسیار ارزشمند هستند اضافه نمود: ضربه ای که به برندهای مجلات در دوره گذشته وارد شد غیرقابل توصیف است و متاسفانه مدیر قبلی مجلات در آخر کار هم به نام اینکه فروش نداشته ایم، از پرداخت تعهدات مالی به مؤسسه وبلاگ تپلینک سر باز زد.

معمار در سرانجام گفت: ما برای تقویت این برندها تصمیم گرفتیم که ضمائم آنها را هم در کنار مجلات منتشر کنیم. متاسفانه همین خبر بهانه ای شده تا کسانی که با بی تجربگی در دوره گذشته مجلات را به سمت نابودی کشاندند، حالا با ادعایی کذب از تعطیلی مجلات بگویند. بنده از همین جا ایشان را به جشن رونمایی از مجلات در میلاد امام رضا(ع) دعوت می کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازگشت مجلات خبرنگاران ، دعوت سردبیر از مدیر قبلی برای حضور در جشن رونمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مجلات خبرنگاران ، دعوت سردبیر از مدیر قبلی برای حضور در جشن رونمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید