تصویر آیفون 15 پرومکس لو رفت

به گزارش وبلاگ تپلینک، تصاویر تازه آیفون 15 پرو مکس نشان می دهند پرچمدار اپل در پنل پشتی دوربینی با ضخامت بیشتر نسبت به آیفون 14 پرو مکس دارد.

تصویر آیفون 15 پرومکس لو رفت

به گزارش زومیت، رندرهای نو آیفون 15 پرو مکس نشان می دهند جزیره دوربین گوشی پرچمدار 2023 اپل برآمدگی ضخیم تری دارد. این رندرها بعلاوه نمای نوی از دکمه های غیرمتحرک iPhone 15 Pro Max را به ما نشان می دهند.

فراوریکنندگان قاب و لوازم جانبی معمولاً بر اساس داده های فاش شده فایل CAD گوشی های اپل را می سازند. رندرهایی که به همین شیوه فراوری شده اند، از افزایش ضخامت برآمدگی دوربین خبر می دهند.

یک افشاگر در توییتر می گوید ضخامت جزیره دوربین به 3.78 میلی متر می رسد که تقریباً پنج درصد بیشتر از آیفون 14 پرو مکس است. قبلاً ادعا شده بود که برآمدگی جزیره دوربین کاهش پیدا می نماید.

قطر حلقه دوربین ها دررمقایسه ربا نسل قبل چندان تغییر ننموده است. قطر فلاش پشتی به 6.7 میلی متر می رسد (0.2 میلی متر کوچک تر از آیفون 14 پرو مکس) و قطر میکروفون نیز کاهش پیدا نموده است. ظاهراً ابعاد داینامیک آیلند (حفره کپسولی نمایشگر) هیچ تفاوتی با نسل قبل ندارد.

شایعه ها می گویند اپل صرفاً در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس از دکمه غیرمتحرک استفاده می نماید، اما به نوشته اپل اینسایدر ممکن است این دکمه در آیفون 15 و آیفون 15 پلاس نیز استفاده گردد.

منبع: فرارو

به "تصویر آیفون 15 پرومکس لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر آیفون 15 پرومکس لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید