تهران باز هم بارانی می گردد ، وزش باد پدیده غالب استان در روزهای آینده

به گزارش وبلاگ تپلینک، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وزش باد شدید، خیزش موقت گرد و خاک و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بیشتر نقاط استان پیش بینی می گردد.

تهران باز هم بارانی می گردد ، وزش باد پدیده غالب استان در روزهای آینده

به گزارش وبلاگ تپلینک، با آنالیز نقشه های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش یابی عددی، شرایط جوی استان تهران طی پنج روز آینده پدیده غالب در سطح استان وزش باد، در برخی ساعات وزش باد شدید در نقاط مستعد همراه با خیزش موقت گردوخاک و در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می گردد.

برای فردا(23 خرداد) در ادامه تناوب فعالیت سامانه بارشی آسمان قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر و در بیشتر نقاط استان بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است.

از امروز(22 خرداد) در بیشتر نواحی استان و در ارتفاعات از روز سه شنبه افزایش دما پیش بینی می گردد.

با توجه به شرایط جوی، در برخی ساعات افزایش موقتی غبار ناشی از گردوخاک انتقالی و پایداری نسبی در نواحی مرکز و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

آسمان تهران فردا (23 خرداد) قسمتی ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر، در برخی ساعت ها وزش باد شدید و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و گرد و خاک با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (24 خرداد) صاف تا قسمتی ابری، گاهی غبار رقیق و در برخی ساعت ها وزش باد با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 36 درجه سانتیگراد، گرم ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تهران باز هم بارانی می گردد ، وزش باد پدیده غالب استان در روزهای آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران باز هم بارانی می گردد ، وزش باد پدیده غالب استان در روزهای آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید