راهکارهای سریع برای داشتن برترین چهره

به گزارش وبلاگ تپلینک، استعمال میزان ناچیزی از پماد هموروئید به کاهش پف زیر چشم یاری می نماید

راهکارهای سریع برای داشتن برترین چهره

این شایعه حقیقت دارد. یک نوک انگشت از این پماد تورم هر جایی از بدن را از بین می برد و همین کار را با صورت شما انجام می دهد. اما نکتۀ اصلی اینجاست که پماد باید 20 دقیقه روی محل باقی بماند و سپس موضع، برای پاک کردن چربی براق، باید شسته و تمیز گردد.

برترین راه اصلاح کردن لکه های ریمل یا افتضاح رژگونه چیست؟

لازم نیست از اول آغاز کنید. پس، بار دیگر که آرایش خود را خراب کردید، بی خیال شیرپاک کن و روغن بچه شوید. اگر کوشش کنید که با مالیدن آن را پاک کنید، سیاهی و خط خطی را بیشتر به همه جا پخش می کنید و آن را چشمگیرتر می کنید.

به جای آن، رویش را بپوشانید. برسِ ترکیب را بردارید. کمی کرم زیرسازی روی آن بزنید و آرایش خود ر ا اصلاح کنید. بدین ترتیب دیگر لازم نیست هر کاری که کردید را پاک کنید و دوباره از اول آرایش کنید.

برای کاهش قرمزی صورت چه باید کرد؟

آرایشگرهای هنرپیشگان از قطرۀ چشم برای کاربردهایی بیشتری استفاده می نمایند نه فقط کاهش قرمزی چشم های هنرمندان. آنها چند قطره از قطرۀ چشمی را روی صورت مشتریان خود می ریزند. ترکیبات فعال، تتراهیدروزولین، مویرگ های خونی را سفت می نماید تا بتواند پوست قرمز و تحریک شده را آرام کند.

خمیردندان راه خوبی برای خشک کردن جوش است

بهتر است خمیردندان را داخل دهان استعمال کنید نه روی صورت. با اینکه خمیردندان مشخصه های آنتی باکتریال دارد که می تواند جوش را درمان کند اما منجر به تحریک پوست هم می گردد. احتمالاً ضرر آن از منفعتش بیشتر است.

برترین و سریع ترین راه: جوش خود را با محصولات آکنه ای که حاوی پراکسید و هیدروکورتیزون هستند درمان کنید. سپس جوش خود را با کانسیلری که روی موضع می گذارید مخفی کنید و روی آن پودر بزنید. هورا!

برای اینکه لب های باریک پرتر به نظر برسند چه باید کرد؟

تزریق به لب را فراموش کنید. ظاهر چروک خوردۀ لب های خود را، با ترفندهای آرایشگرهای هنرپیشگان که سال هاست به کار می برند، برجسته کنید. تنها چیزی که احتیاج دارید خط لبی است که یک درجه روشن تر از رژلبتان است. خطی بیرون از مرز لب با خط لب بکشید و داخل آن را با همان پر کنید تا توهم لب های پرتری ایجاد کند. سپس روی آن رژلب بزنید.

نکتۀ پیشرفته: دهان خود را باز کنید تا خط لب با دقت گوشه های دهان را به هم متصل کند. در این صورت لب های شما شبیه لب های لوسی بال هنرپیشۀ اصلی در سریال امریکایی من لوسی را دوست دارم (I Love Lucy) خواهد بود.

کدام یک از این موارد چشم های شما را بیدارتر نشان می دهد؟

قوس بیشتر ابرو یکی از راه هایی است که ظاهر خواب آلود چشم های شما را بیدارتر نشان می دهد. احتیاط کنید: زیاد ابروی خود را بالا نبرید که همواره متعجب و حیرت زده به نظر برسید. یک راه چاره غیردائمی استفاده از چند تار مژۀ مصنوعی است که می تواند ظاهر چشم شما را تغییر دهد.

استفاده از خط چشم سفید یک ترفند سریع دیگر برای باز کردن چشم ها است. خط سفید را در امتداد خط اشک چشم، یعنی درست زیر مژۀ پایین بکشید. لانا جی، آرایشگر هنرپیشگان در نیویورک، مشتریانی مانند سارا جسیکا پارکر دارد. او پیشنهاد می نماید از خط سرمۀ سفید بهره ببرید. مداد نرم راحت تر از بقیۀ چیزها سُر می خورد.

درخشش روغنی روی صورت ایدۀ بدی است؟

بهتر است از مالش صورت با الکل خودداری کنید. استعمال الکل با ضربات ملایم، برای کنترل براق بودن پوست، منجر به خشک شدن و تحریک پوست صورت می گردد. پودر فشرده راهی آسان برای کنترل درخشندگی تمام صورت است و ظاهری زیبا به شما می دهد. با کاغذهای لکه گیر هم می توانید از براق بودن صورت بکاهید. اگر خواستید می توانید پودر بزنید تا صورت شما شبیه کیک نگردد. برای اینکه احتیاجی نباشد بعدازظهر دوباره جلوی لک شدن و براق شدن صورت را بگیرید، در آرایش صبح هنگام خود، از پودر ضددرخشندگی زیر آرایش بهره ببرید.

چگونه می توانید پوست خشک و برفکی صورتتان را اصلاح کنید؟

اگر هر روز لایه برداری کنید، پوست شما تحریک می گردد. مخصوصاً اگر هم اکنون نیز احساس تحریک و خشک شدن یا ترک خوردن پوست را دارید. یک بار لایه برداری در هفته کافی است. برترین راه برای درمان پوست های برفکی یا پوسته پوسته استفاده از مرطوب نماینده است.

برای مراقبت از پوست خشک: هر روز برای زیباسازی صورت خود را با آب گرم بشویید؛ نه آب داغ. از صابون ملایم یا کرمی برای شستن بعضی از پوسته ها بهره ببرید. سپس، در حالی که پوست مرطوب است، مرطوب نماینده روی آن بزنید تا رطوبت را روی پوست به دام اندازید. در طول روز، هر وقت لازم شد، مرطوب نماینده بزنید.

سیاهی دایره های زیر چشم را چگونه مخفی کنیم؟

یکی از نصایح رایج برای زیبایی این است که از کانسیلری که یک درجه روشن تر از رنگ پوست باشد بهره ببرید تا دور چشم را روشن کند.

اما بعضی کارشناسان زیبایی پیشنهاد می نمایند که کانسیلر باید کمی تیره تر باشد. اول از همه سایۀ نارنجی، زرد یا حتی سبز از کرم آرایشی گریم بزنید. سپس، لایه ای کانسیلر روی آن بمالید. این کانسیلر باید نیم درجه تیره تر از رنگ طبیعی پوست باشد. سایۀ تیره تر روی کانسیلر رنگی را می پوشاند و تغییر رنگ را خنثی می نماید.

این روش ها را تجربه کنید تا ببینید کدام برای شما بهتر است.

چگونه چروک های صورت را محو کنید؟

هر چروکی که روی پوست شما است، پوشاندن با کرم زیرسازی فقط چین و چروک ها را مخفی می نماید. استفاده از آرایش چشم تند، توجه را به سوی چیزی که سعی دارید مخفی کنید جلب می نماید. اما پودر ملایم مناسب است و خطوط دور چشم را محو می نماید.

جنیفر ووبیتو آرایشگری در نیویورک است که مشتریانی در میان هنرمندان دارد؛ مانند لارن کُنارد و لوسی لیو. او می گوید: کلید اصلی برای داشتن ظاهری طبیعی ترکیب کردن آرایش است؛ به طوری که خطوط بارزی وجود نداشته باشد.

کدام رژگونه پوست زرد و رنگ پریده و بی روح را روشن تر می نماید؟

اگر پوست شما زرد و رنگ پریده است، ناامید نشوید. از رژگونۀ صورتی یا آبی رنگ بهره ببرید تا ظاهر شما را سالم تر نشان دهد. از به کار بردن رنگ نارنجی یا رنگ هلو پرهیز کنید. پوست شما ته رنگ و سایۀ زردرنگِ این رنگ ها را جذب می نماید.

سریع ترین راه برای درخشان کردن پوست رنگ پریده چیست؟

برای برخورداری از بدنی برنزه، بدون خطرات سلامتی و آسیب رسیدن به پوست در اثر استفاده از تخت های برنزه، به آرامی برنزه نماینده را روی صورت بپاشید. دیوید مادریک، آرایشگر هنرپیشگان در نیویورک، مشتریانی مانند جیزل و دِرو بَری مور دارد. او دوست دارد کمی رژگونۀ صورتی را با برنزه ترکیب کند تا درخشندگی را بیشتر کند.

اگرچه، با این روش برنزۀ بی خطری دارید و درخشنده می شوید اما وقتی مجبورید 20 دقیقه در فضای آزاد باشید برنزه ثابت باقی نمی ماند.

سعیده اکبری

منبع: فوت و فن

به "راهکارهای سریع برای داشتن برترین چهره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای سریع برای داشتن برترین چهره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید