رنگ ها و قیمت احتمالی گلکسی S21 فن ادیشن لو رفت

به گزارش وبلاگ تپلینک، برخلاف دفعه های قبل، به نظر می رسد این بار تقریبا با اطمینان می توانیم بگوییم که سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن در ماه ژانویه (دی ماه) روانه بازار می گردد. تا این لحظه، به غیر از تاریخ عرضه اطلاعات زیادی درباره مشخصات احتمالی این گوشی به لطف افشاگران در سال 2021 به دست آمده است. اما یک منبع موثق به تازگی اطلاعاتی درباره رنگ های قابل عرضه گلکسی S21 فن ادیشن و به همراه قیمت آن را در اختیار ما قرار داده تا دو تکه به جای مانده از پازل این گوشی هم با دانستن این اطلاعات کامل گردد.

رنگ ها و قیمت احتمالی گلکسی S21 فن ادیشن لو رفت

در ابتدا به قیمت گلکسی S21 فن ادیشن سامسونگ می پردازیم. طبق گزارش WinFuture.de، قیمت نسخه 8/128 گیگابایتی این گوشی 649 یورو اعلام شده، در حالی که نسخه 256 گیگابایتی آن 50 یورو بیشتر خواهد بود. نکته قابل توجه اینجاست که این دقیقا همان قیمت اولیه گلکسی S20 فن ادیشن سامسونگ است.

درباره رنگ های قابل عرضه این گوشی هم باید گفت که سامسونگ احتمالا گلکسی S21 فن ادیشن را در رنگ های سیاه، سفید، صورتی و سبز برای فروش در اختیار کاربران قرار می دهد. این اطلاعات با اطلاعات منتشر شده قبلی درباره رنگ های این گوشی مطابقت دارد و رندر های انتشار یافته این گوشی به نظر رسمی می آید. البته سامسونگ ممکن است بعد از معرفی، گلکسی S21 فن ادیشن را با رنگ های متنوع تری در دسترس کاربران قرار دهد.

برای یادآوری بد نیست به مشخصات کلیدی این گوشی اشاره ای داشته باشیم. براساس اعلام منابع معتبر، گوشی گلکسی S21 فن ادیشن دارای یک نمایشگر 6.2 اینچی از نوع امولد (AMOLED) با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل (Full HD+) و نسبت ابعاد 19.5:5 است که حسگر اثر انگشت گوشی در زیر نمایشگر قرار خواهد داشت.

این گوشی از یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی بهره می برد. ترکیب دوربین سه گانه گلکسی S21 فن ادیشن هم از یک سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تشکیل می گردد. بعضی از منابع نیز از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و ترکیب دوربین سه گانه 12+12+8 مگاپیکسلی این گوشی خبر می دهند.

همان طور که احتمالا در جریان هستید، درباره مشخصات این گوشی شایعه ها و حدس های متعددی منتشر شده است. اما به صورت خلاصه می توان گفت که سامسونگ میخواهد این گوشی را به تراشه اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 مجهز کند. این دو تراشه اگرچه متعلق به سال جاری هستند اما گویا سامسونگ انتخاب دیگری برای این گوشی ندارد.

به نظر می رسد به خاطر مشکل کمبود تراشه ها هم هست که تا به امروز شاهد رونمایی از این گوشی نبوده ایم. البته شایان ذکر است که هر دو تراشه به وسیله خود سامسونگ و با لیتوگرافی 5 نانومتری این شرکت فراوری می شوند ولی کمبود تراشه مسئله ای جهانی است و تمام شرکت های فراوری کننده گوشی های هوشمند تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته اند.

گلکسی S21 فن ادیشن در مدل پایه خود 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. بعلاوه یک مدل با ترکیب حافظه داخلی و حافظه رم 8/128 گیگابایت هم برای آن در نظر گرفته خواهد شد. جز این دو نسخه، فعلا به نظر می رسد S21 فن ادیشن در هیچ مدل دیگری قرار نیست راهی بازار گردد.

منبع انرژی این مجموعه قدرتمند را یک باتری 4370 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که کاربر می تواند آن را با شارژر 25 واتی شارژ کند. هرچند بعضی ها معتقدند این بار خبری از شارژر درون جعبه نخواهد بود. گلکسی S20 فن ادیشن هم اگرچه از شارژر سریع 25 واتی پشتیبانی می نماید اما سامسونگ بنا به دلایلی ترجیح داد شارژر درون جعبه این محصول 15 واتی باشد.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به مقاومت در برابر گرد و غبار و گواهی IP68 یا ضدآب اشاره نمود. باید دید که با توجه به تأخیر بسیار زیاد در عرضه این گوشی و در عین حال معرفی سری تازه S22 سامسونگ، این گوشی می تواند توجه کاربران و علاقمندان این غول کره ای دنیای تکنولوژی را به خود جلب کند یا نه. اگر اتفاق خاصی نیفتد احتمالا از گلکسی S21 فن ادیشن در رویدادی تحت عنوان آنپکد و در تاریخ 4 ژانویه (14 دی) رونمایی خواهد شد.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "رنگ ها و قیمت احتمالی گلکسی S21 فن ادیشن لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ ها و قیمت احتمالی گلکسی S21 فن ادیشن لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید