تمام مشخصات گوشی گلکسی نوت 10 لایت لو رفت

به گزارش وبلاگ تپلینک، چند روز قبل سایت معتبر WinFuture مشخصات گوشی گلکسی اس 10 لایت را منتشر کرد و حالا این سایت مشخصات سخت افزاری و قیمت گلکسی نوت 10 لایت را افشا کرده است که در ادامه به این موارد می پردازیم.

تمام مشخصات گوشی گلکسی نوت 10 لایت لو رفت

مشخصات نوت 9 و ظاهر نوت 10

مشخصات سخت افزاری این گوشی تا حد زیادی یادآور گلکسی نوت 9 است و مانند آن از تراشه اگزینوس 9810 و 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این یعنی گلکسی نوت 10 لایت از لحاظ سخت افزاری گوشی بسیار توانایی محسوب می شود و حافظه داخلی آن هم برای بسیاری از کاربران کافی به نظر می رسد. همچنین باید به پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 512 گیگابایت اشاره کنیم که نهایت ظرفیت این گوشی را به 640 گیگابایت می رساند.

مانند بیشتر گوشی های جدید سامسونگ، گلکسی نوت 10 لایت هم قرار است از رابط کاربری One UI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 بهره ببرد. در کنار آن، باید به وجود باتری حجیم 4500 میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از سرعت شارژ 25 وات اشاره کنیم. در مرکز بخش فوقانی نمایشگر 6.7 اینچی یک حفره توجه را جلب می کند.

این پنل مبتنی بر تکنولوژی امولد سامسونگ است و از لبه های خمیده بهره نمی برد. از دیگر مشخصه های آن می توانیم به رزولوشن 2400 در 1080 اشاره کنیم و در ضمنً از قلم S Pen موجود در بدنه هم پشتیبانی می کند که ظاهرا این قلم دقیقا مشابه قلم گلکسی نوت 10 است.

از دیگر ویژگی های مهم، باید به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و وجود جک هدفون اشاره کنیم که سامسونگ آن را از جدیدترین پرچم داران خود کنار گذاشته است.

جزییات دوربین های گلکسی نوت 10 لایت

در پنل پشتی باید به ماژول مربع شکل حاوی دوربین سه گانه و فلش LED هم اشاره کنیم. در ابتدا گفته می شد این گوشی با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی روانه بازار می شود اما در حقیقت سامسونگ تصمیم گرفته دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.7 و قابلیت فوکوس اتوماتیک dual-pixel را به عنوان دوربین اصلی مورد استفاده قرار دهد.

در کنار این دوربین، یک دوربین 12 مگاپیگسلی دیگر قرار گرفته است که مجهز به لنز اولترا واید است و در نهایت باید به یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 2 برابری اشاره کنیم. در ضمنً نباید دوربین سلفی را از قلم بیندازیم که مبتنی بر سنسور 32 مگاپیکسلی است. در رابطه با فیلمبرداری هم گفته می شود دوربین این گوشی می تواند ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را ضبط کند.

تاریخ معرفی و قیمت گلکسی نوت 10 لایت

انتظار می رود در اواسط ژانویه گوشی گلکسی نوت 10 لایت به همراه گلکسی اس 10 لایت رسما معرفی شود. در ابتدا قرار است این گوشی ها در برخی بازارها مانند هند و تعدادی کشور آسیایی به دست مشتریان برسد ولی تا آخر ماه ژانویه هم احتمالا کاربران اروپایی هم می توانند این گوشی را خریداری کنند.

طبق این گزارش، گلکسی نوت 10 لایت در برخی بازارهای اروپا با قیمت 609 یورو و در تعدادی دیگر از کشورهای اروپایی با قیمت 599 یورو روانه بازار خواهد شد. این یعنی، گوشی مذکور قیمت بسیار پایین تری نسبت به اس 10 لایت دارد که ظاهرا در کشورهای اروپایی قرار است با قیمت 669 یورو و 679 یورو به دست کاربران برسد. البته در مورد اس 10 لایت با توجه به بهره گیری آن از تراشه اسنپ دراگون 855 چنین موضوعی طبیعی محسوب می شود.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "تمام مشخصات گوشی گلکسی نوت 10 لایت لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مشخصات گوشی گلکسی نوت 10 لایت لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید