روز چهارم المپیک، تاریخ سازی فلپس، ناکامی اسپانیا

به گزارش وبلاگ تپلینک، روز چهارم المپیک با بیست و یکمین مدال طلای مایکل فلپس در المپیک و ناکامی اسپانیایی ها به سرانجام رسید.

روز چهارم المپیک، تاریخ سازی فلپس، ناکامی اسپانیا

به گزارش وبلاگ تپلینک، مایکل فلپس شناگر آمریکایی در انتها روز چهارم المپیک تاریخ سازی کرد. او توانست در 200 متر پروانه و چهار در 200 متر آزاد امدادی مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد. شناگر 31 ساله تاکنون 21 مدال طلا در المپیک و در مجموع 25 مدال در این رقابت ها را کسب نموده است.

آمریکایی ها باز هم در این رشته مدال طلا کسب کردند. کیتی لدکی در 200 متر آزاد به دومین مدال طلایش در المپیک ریو دست یافت اما این کشور در این روز نیز برترین تنیسور خود را از دست داد.

سرنا ویلیامز، بانوی شماره یک دنیا پس از شکست برابر اسویتولینا اوکراینی در دو ست پیاپی (6 بر چهار و 6 بر سه) از المپیک ریو خداحافظی کرد. یکشنبه نیز در بخش دو نفره زنان به همراه خواهرش حذف شده بود.

دومین شکست والیبال آمریکا در دومین بازی از اتفاقات تلخ کاروان این کشور بود. ایتالیا با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد. آمریکا در بازی نخست در عین ناباوری سه بر صفر از کانادا باخت.

تیم ملی ژیمناستیک بانوان این کشور در این روز درخشید و مدال طلا المپیک را کسب کرد. روسیه مدال نقره را کسب کرد و برنز به چینی ها رسید.

چین با وجود ناکامی در این رشته در شیرجه دو نقره 10 متر همزمان زنان به مدال طلا دست یافت. رولین چین و هیوژیا سیو قهرمان شدند.

در رشته وزنه برداری در وزن 63 کیلوگرم وی دنگ مدال طلا را کسب کرد. در وزن 69 کیلوگرم مردان نیز ژیونگ شی به عنوان نخست دست یافت.

این روز برای یونانی ها شیرین بود چون پس از 12 سال مدال طلا را کسب کردند. در رشته تیراندازی 25 متر تپانچه آنا کوراکاکی با پشت سر گذاشتن مونیکا کراش و هیدی گربی قهرمان شد.

فرانسه دیگر تیم اروپایی روز موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت. اولین مدال این روز را این تیم در رشته سوارکاری به دست آورد. در اسلالوم مردان نیز دنیس شنو برای فرانسه افتخار آفرید.

روز چهارم برای اسپانیایی ها تلخ بود. گابرینه موگوروسا، امید این تیم در کسب مدال طلا برابر حریف پورتو ریکویی خود باخت. مونیکا پویگ در دو ست پیاپی و با نتایج مشابه 6 بر یک بانوی شماره دو تنیس دنیا را مغلوب کرد.

بسکتبال اسپانیا دومین شکست خود را تجربه کرد. برزیل میزبان 66 بر 65 نایب قهرمان دو دوره اخیر المپیک را شکست داد.

اما یکی از شیرین ترین بردهای دیروز در دیدار والیبال آرژانتین و روسیه رقم خورد. آرژانتین توانست سه بر یک روسیه قهرمان دوره گذشته را شکست بدهد.

آرژانتین با راهنمایی خولیو ولاسکو، پیروزی تاریخی را برای کشورش به دست آورد. این تیم در بازی نخست ایران را سه بر صفر شکست داده بودند و اکنون صدرنشین گروه خود هستند.

کاتینکا هوسنرو در روز چهارم باز هم درخشید. شناگر مجارستانی توانست سومین مدال طلای خود در این رقابت ها کسب کند. هوسنرو در شنای 200 متر انفرادی ترکیبی با زمان دو دقیقه و 6 ثانیه و 68 صدم ثانیه رکورد دنیا را شکست.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "روز چهارم المپیک، تاریخ سازی فلپس، ناکامی اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز چهارم المپیک، تاریخ سازی فلپس، ناکامی اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید