رونمایی از کتاب سه جلدی پیامبر مهربانی ها

به گزارش وبلاگ تپلینک، مجموعه سه جلدی پیامبر مهربانی به قلم مصطفی خرامان در هفته ملی کودک از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان رونمایی می گردد.

رونمایی از کتاب سه جلدی پیامبر مهربانی ها

به گزارش وبلاگ تپلینک، به مناسبت هفته ملی کودک کتاب سه جلدی مجموعه پیامبر مهربانی ها با عناوین پسری از کلب، مردی از ربذه و شاهزاده ای از ایران، از تازه های نوشتاری مصطفی خرامان، با حضور نویسنده و منتقدان؛ تیمور آقامحمدی و علی الله سلیمی روز چهارشنبه 20 مهر 1401 از ساعت 10 تا 12 در سالن کنفرانس مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون رونمایی می گردد. این سه کتاب که تصویرگری جلد آن ها را محمدعلی عدیلی بر عهده دارد ویژه گروه سنی نوجوان (15+) نوشته شده است.

بر اساس این خبر، اداره کل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک برنامه های متنوعی را تدارک دیده است. آشنایی با مراحل انتشار یک اثر در زمره این برنامه ها است.

بازدیدکنندگان از این جشنواره می توانند با حضور در غرفه انتشارات کانون، در جریان چگونگی مراحل فراوری یک اثر (کتاب) قرار گیرند و از نزدیک با مراحل ویراستاری، نمونه خوانی، تصویرگری و شرایط تحویل آثار آشنا شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "رونمایی از کتاب سه جلدی پیامبر مهربانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کتاب سه جلدی پیامبر مهربانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید