فیسبوک و اینستاگرام هم برچسب گذاری را آغاز کردند

به گزارش وبلاگ تپلینک، فیس بوک از ویژگی جدید خود برای مقابله با اطلاعات نادرست در مورد واکسن کرونا خبر داده است. این ویژگی در واقع یک برچسب است که به تایید سازمان جهانی بهداشت و دیگر نهادهای مهم پزشکی همانند سرویس خدمات بهداشتی انگلیس هم رسیده است.

فیسبوک و اینستاگرام هم برچسب گذاری را آغاز کردند

به گزارش وبلاگ تپلینک ، اگر در فیسبوک و اینستاگرام مطلبی در رابطه با واکسن منتشر شود این مطلب دارای یک برچسب اتوماتیک است که پیام می دهد واکسن های کرونا قبل از تایید نهایی آزمایشات بالینی را پشت سر گذاشتند. در واقع خواننده در هنگام خواندن پیام هایی که مضمون آنها انتقاد از واکسن است یک پیام تایید شده از سوی سازمان جهانی بهداشت نیز می بیند و یک علامت سوال برای او به وجود می آید که چرا این متن برچسب دار شده است. سپس در بسیاری از موارد مخاطب به نادرستی مطلب پی می برد و این هدف اصلی است.

هشدارها به طور اتوماتیک به پست ها پیوست می شوند و در صورت کلیک کاربران بر روی آنها مشخص می شود که این مطلب به تایید سازمان جهانی بهداشت هم رسیده است.

اخطارهای هشدار دهنده قبلاً در مورد پستهای بالقوه گمراه کننده در مورد ویروس کرونا و اخبار مربوط به واکسن اعمال شده است.

فیسبوک مرکز اطلاعاتی خود درباره کووید 19 را در اینستاگرام گسترش داده است. بر این اساس اطلاعات کلیدی در مورد همه گیری در مناطق محلی کاربر ارائه می شود و خواننده اطلاعاتی حیاتی تر خواهد داشت.

این ویژگی در مارس 2020 به صورت زنده در فیسبوک پخش شد و اکنون با پلتفرم اینستاگرام خود ادغام شده است و اکنون به صورت جدی تری دنبال می شود.

این مرکز همچنین دسترسی آسان به حقایق سازمان بهداشت جهانی در مورد تولید ، ایمنی و اثر بخشی واکسن را فراهم می کند.

مارک زاکربرگ ، بنیانگذار و مدیر عامل فیس بوک ، با اعلام ویژگی های جدید گفت: اکنون که بسیاری از کشورها به سمت واکسیناسیون برای همه بزرگسالان حرکت می کنند. ما در حال کار بر روی ابزارهایی هستیم که واکسن زدن برای همه را نیز آسان کند.

ادعاها و توطئه های دروغین در مورد واکسن ویروس کرونا در طی همه گیری در شبکه های رسانه های اجتماعی زیاد شده است.

فیس بوک و اینستاگرام تصمیم گرفتند سیاست های خود را در زمینه اطلاعات غلط ، با شکستن سنت دیرینه خود در استفاده از یک رویه عملی ، سخت بگیرند.

بسیاری از گروه ها ، صفحات و حساب های معروف در فیس بوک وجود دارند که ادعاهای دروغین درباره عکس ها را تبلیغ می کنند و از طریق جستجوی کلمات کلیدی به راحتی می توان آنها را یافت.

اکنون روز به روز اخبار نادرست و غیرواقعی در رابطه با واکسن کرونا زیادتر می شود به خصوص اکنون که گزارش های متعددی در رابطه با عوارض شدید واکسن آسترازنکا که مربوط به لخته خون و آمبولی ریه می شود منتشر شده است. بسیاری از کشورهای جهان واکسن کرونای آسترازنکا را تعلیق کرده اند و این امر باعث شده تا اخبار و شایعات مربوط به کل واکسن ها زیادتر شود.

در این رابطه جریان های زیادی برای نقض درست بودن واکسن کرونا ایجاد شده است.

منبع: دیلی میل / مترجم: هیلدا حسینی خواه

منبع: جام جم آنلاین

به "فیسبوک و اینستاگرام هم برچسب گذاری را آغاز کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیسبوک و اینستاگرام هم برچسب گذاری را آغاز کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید