ماهنامه سروش بچه ها 338 ماهه شد

به گزارش وبلاگ تپلینک، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، سروش بچه ها در شماره 338 با تغییرات زیادی روی پیشخوان کتاب فروشی ها نهاده شد. از ساخت کاردستی و صحنۀ نمایش، تا دیدن انیمیشن های جذاب شبکه پویا با استفاده از اپلیکیشن های واقعیت افزوده.

ماهنامه سروش بچه ها 338 ماهه شد

روبی و جوجه ها، لالایی ترکمن، مثل نامه از جمله برنامه های دوست داشتنی و جذاب شبکه پویا هستند که در قاب شیشه ای این شماره از مجله سروش معرفی شدند که علاقه مندان می توانند با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص کیوآر، با اسکن بارکد موجود در مجله، به تماشای این انیمیشن های جذاب بنشینند.

قاتل پسته در آی قصه قصه، روز روشنایی در از آسمان تا زمین، نمایشنامه صفر دوست داشتنی از جمله قصه هایی است که در این شماره از سروش بچه ها منتشر شده است.

یکی دیگر از اتفاقات جالب در سروش بچه ها، دعوت خاله قاصدک در برنامه شب بخیر کوچولو به قصه گویی بچه ها است. نشریه سروش آماده است تا کار زیبای سروشی های علاقه مند به قصه گویی را با یاری شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارد.

اتفاق جالب و خوشایند بعدی در قسمت فکر و بکر است، جایی که سروش بچه ها سازه های سریالی در اختیار سروشی ها قرار می دهد. شما سروشی ها پس از چند شماره؛ یک صحنه بازی یا نمایش خواهید داشت که دکور و عروسک هایش را شما ساخته اید. در این شماره از سروش نیز داستان ضحاک روایت شده است.

علاقه مندان برای تهیه این شمارۀ سروش بچه ها می توانند به باجه های مطبوعاتی سراسر کشور مراجعه نموده یا به وسیله شماره تلفن بازرگانی انتشارات 66493620، فروشگاه انتشارات 66415401 تماس حاصل نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ماهنامه سروش بچه ها 338 ماهه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهنامه سروش بچه ها 338 ماهه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید