معرفی 5 ابزار کلیدی برای مدیریت پارکینگ هوشمند

به گزارش وبلاگ تپلینک، امروزه مدیریت پارکینگ با یاری تجهیزات هوشمند ساده و آسان شده است. هر کدام از این تجهیزات قادر هستند وظایف گوناگونی را به انجام برسانند. مهم ترین دلیل استفاده از این تجهیزات بی شک افزایش نظم ، امنیت و صرفه جویی در هزینه ها هستند. موضوعی که موجب تسهیل انجام امور رانندگان وسایل نقلیه نیز می شود. با نصب تجهیزات پارکینگ هوشمند، شاهد کاهش چشم گیر ترافیک، آلودگی هوا و تخلفات رانندگی خواهیم بود. در این مطلب با اشاره به 5 ابزار مهم و کلیدی برای هوشمندسازی پارکینگ، از روش های مدرن مدیریت پارکینگ صحبت خواهیم کرد.

معرفی 5 ابزار کلیدی برای مدیریت پارکینگ هوشمند

تجهیزات لازم برای مدیریت پارکینگ شامل چه مواردی می شوند؟

اتوماسیون پارکینگ ابزاری نوین برای ساماندهی به یک پارکینگ می باشد که دارای تجهیزات مختلفی همچون نرم افزار پارکینگ، راهبند، دوربین پلاک خوان و … است. با رشد تکنولو ژی تجهیزات مختلفی با توجه به احتیاج هر مخاطب در بازار ارائه شده است. انتخاب هر یک از این تجهیزات احتیاجمند آشنایی با عملکرد و کاربری آن است. بزرگ ترین مزیت هوشمندسازی پارکینگ، امکان نظارت بر تردد خودروها در تمام ساعات شبانه روز بدون احتیاج به صرف هزینه اضافی می باشد. شما می توانید با تهیه این 5 ابزار کلیدی برای مجهزکردن پارکینگ، به دنیای فناوری های نوین پا بگذارید.

1 - برنامه پارکینگ ؛ برترین انتخاب برای سازماندهی کلیه امور پارکینگ :

اولین قدم برای موفقیت در مدیریت کلیه امور پارکینگ، نظم دهی به اطلاعات هر خودرو ، ساعات ورود و خروج، معین صدور مجوز و یا عدم اجازه ورود به هر خودرو می باشد. تصور کنید شما وظیفه کنترل و نظارت یک پارکینگ بزرگ را برعهده گرفته اید. چگونه می توانید با کمترین تعداد نیروی انسانی، به صورت شبانه روزی ورود و خروج هر خودرو و مقدار قیمت هر یک را محاسبه کنید؟ قطعا این امر بدون استفاده از یک نرم افزار پارکینگ کاری سخت است. نرم افزار پارکینگ مجهز به نرم افزار پلاک خوان و شناسایی پلاک خودرو نیز می باشد.

راه چاره نوین برای سازماندهی ورود و خروج هر وسیله نقلیه، تهیه برترین برنامه پارکینگ به همراه نرم افزار پلاک خوان است. با یاری این برنامه ها، کلیه تردد خودروها، محاسبه قیمت پارکینگ، ارائه گزارشات مورد احتیاج، ثبت پلاک ، احراز هویت راننده و پلاک خودرو ، صدور مجوز و … به راحتی صورت می گیرد. به طور کلی اتوماسیون پارکینگ ، ابزاری کاربردی برای یکپارچه سازی کلیه احتیاجهای شما است. به وسیله نرم افزار پارکینگ به صورت هوشمند مدیریت شده و از راه دور روی گوشی تلفن همراه نیز می توان امور را تحت نظر گرفت.

2- راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگ ابزاری قدرتمند برای کنترل و جلوگیری از ورود و خروج وسایل نقلیه غیرمجاز می باشد. این سیستم در نزدیکی ورودی پارکینگ نصب می شود. هنگام ورود و خروج خودرو ، نرم افزار پلاک خوان و برنامه پارکینگ، به صورت اتوماتیک پلاک شما را ثبت می نمایند. بعد از احراز هویت و صدور مجوز برای ورود یا خروج، راهبند پارکینگ بالا رفته و امکان حرکت میسر می شود. در واقع راهبند پارکینگ حافظ امنیت و نظم یک پارکینگ است. این وسیله در میزان های مختلفی با بازوهای قابل تنظیم در فروشگاه پردازش پارسیان موجود می باشد.

نصب سیستم راهبند پارکینگ هوشمند

3- دوربین پلاک خوان

علاوه بر موارد بالا، دوربین پلاک خوان هم یاری بسیاری به شما در مدیریت پارکینگ خواهد نمود. دوربین پلاک خوان ، در ورودی هر پارکینگ نصب شده و وظیفه ثبت پلاک هر خودرو را برعهده دارد. این ابزار کاربردی با اتصال به نرم افزار پارکینگ و نرم افزار پلاک خوان به گونه ای هوشمند بر تردد وسایل نقلیه نظارت می نماید. فاصله مورد نظر برای ثبت تصاویر، وضوح هر تصویر و سازگاری با آب و هوای هر شهر از مواردی هستند که قبل از خرید باید به آنان توجه کنید. مدل های مختلفی از این دوربین با کیفیت های گوناگون در بازار وجود دارند . پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب هر یک از آنان با گروه پردازش پارسیان (ارائه دهنده ابزارهای حوزه بازرسی و کنترل تردد) به صورت رایگان مشاوره کنید.

نصب دوربین پلاک خوان در ورودی پارکینگ

4- تگ و آنتن UHF

تگ و آنتن UHF یکی دیگر از تجهیزات هوشمندسازی پارکینگ هستند. تگ پارکینگ در واقع برچسبی برای اتصال به شیشه خودرو است که اطلاعاتی برای دسترسی به پارکینگ را در خود ذخیره می نماید. با ورود به پارکینگ به وسیله آنتن UHF، اطلاعات موجود در تگ خوانده شده و بعد از پردازش، امکان تردد صادر می شود.

5- ریدر کارتی پارکینگ

ریدر کارتی پارکینگ همچون آنتن برد بلند ، وظیفه خواندن اطلاعات کدگذاری شده تگ های هوشمند چسبیده روی شیشه وسیله نقلیه را دارد. این ریدر مشابه دیگر ابزارهای اتوماسیون پارکینگ، به صورت یکپارچه به دیگر تجهیزات متصل است. بعد از آنالیز اطلاعات داخل تگ پارکینگ، محاسبه مبلغ اجرا شده و فرمان بازشدن درب به صورت اتوماتیک به راهبند و نرم افزار صادر می شود.

برترین محصولات برای مدیریت پارکینگ را از کجا تهیه کنیم؟

هر کدام از تجهیزاتی که برای شما نام بردیم، دارای مدل های مختلفی هستند. سازمان ها بر اساس احتیاجهای خود و بعلاوه بودجه در دسترس می توانند نسبت به انتخاب محصولات اقدام نمایند. به طور کلی اتوماسیون پارکینگ شامل تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری متعددی می شود. راهبند ، دوربین پلاک خوان، برنامه پارکینگ و نرم افزار پلاک خوان ، تگ و آنتن UHF و ریدر کارتی از محصولات مورد احتیاج و پیشنهادی ما برای مدیریت پارکینگ هستند. یکپارچه سازی سخت افزار و نرم افزار پارکینگ تاثیر بسزایی در موفقیت شما در نظارت و تامین امنیت خواهد داشت. بعلاوه به این شکل از ازدحام، بی نظمی و ترافیک جلوی درب ورودی پارکینگ های بزرگ و عمومی جلوگیری به عمل می آید.

شرکت پردازش هوشمند پارسیان ارائه دهنده انواع محصولات در زمینه مدیریت و هوشمند سازی پارکینگ است. محصولات این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای قیمت مناسب نیز می باشد. اگر قصد خرید دارید، می توانید وبسایت ، صفحه محصولات و کلیه ابزارهای حوزه پارکینگ و بازرسی و تردد کالا را به صورت دقیق آنالیز نمایید. هر یک از ابزارهای ارائه شده با پشتیانی و خدمات پس از فروش به همراه نصب و آموزش ارائه می گردند. متخصصان گروه پردازش پارسیان مرحله به مرحله از خرید تا نصب با شما همراه خواهند بود. بعلاوه برای آشنایی می توانید همیشه با شماره تماس 02187700915 ارتباط بگیرید.

منبع: فوت و فن

به "معرفی 5 ابزار کلیدی برای مدیریت پارکینگ هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 5 ابزار کلیدی برای مدیریت پارکینگ هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید