وحشت از عجیب ترین شیء نورانی در آسمان

به گزارش وبلاگ تپلینک، خبرنگاران : یک شیء عجیب نورانی در آسمان آمریکا مشاهده شد.

وحشت از عجیب ترین شیء نورانی در آسمان

در آسمان آمریکا یک شیء درخشان و بی صدا مشاهده شد که می توان این اتفاق را از عجیب ترین اتفاقات جغرافیایی دانست.

به گزارش وبلاگ تپلینک، تا به امروز گزارش های مختلفی از رویت یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس، در سراسر دنیا منتشر شده است، اما کسی منشا دقیق آنها را نمی داند. در حالی که به گمان بعضی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته بعضی کشور های دنیا هستند، اما بعضی ماهیت آنها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می دانند.

مشاهده شیء دایره ای در رنگ های مختلف در آسمان

به تازگی رویت یک شیء درخشان ناشناس در آسمان آمریکا خبرساز شده است. سه ویدئویی که در موقعیت های جغرافیایی مختلف تهیه شده است، این شیء درخشان را با رنگ های مختلف در حال پرسه زدن در آسمان نشان می دهد. در این ویدئو این شیء دایره ای شکل که دائما به رنگ های روشن زرد، آبی، سبز و صورتی تغییر رنگ می دهد، دیده می گردد.

ثبت فیلم از شی ء درخشان به وسیله یک زن

اولین ویدئو به وسیله زنی با نام ملیسا در لیک هورن میشیگان ثبت شد. ویدئوی دوم به وسیله مردی با نام تِرِی در کلرادو اسپرینگز و ویدئوی سوم به وسیله یک شخص ناشناس در منطقه ای دیگر در شیکاگو ضبط شد. هر سه ویدئو صبح روز 26 اکتبر تهیه شده است.

این ویدئو اولین بار در کانال یوتیوب MrMBB333 منتشر شد. این ویدئو تا به امروز بیش از 43 هزار بیننده داشته است. ادمین این کانال یوتیوب در توضیح این ویدئو نوشت: این شیء هیچ صدایی نداشت. هواپیما یا هلی کوپتر نبود. شاید نوع عجیبی از یک پهپاد بوده باشد.

بعضی از کاربران با تماشا این ویدئو اظهار داشتند که آن ها نیز شاهد پرواز این شیء عجیب در آسمان بوده اند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: من مشابه این شیء را در آسمان مریلند دیدم.

منبع: رکنا

به "وحشت از عجیب ترین شیء نورانی در آسمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشت از عجیب ترین شیء نورانی در آسمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید