چشمه آب سرخ فریزهند یکی از جاذبه های طبیعی استان اصفهان به شمار می رود

به گزارش وبلاگ تپلینک، جاذبه ها/ براساس خبرهای بدست رسیده، چشمه آب سرخ فریزهند یکی از جاذبه های طبیعی استان اصفهان به شمار می رود.

چشمه آب سرخ فریزهند یکی از جاذبه های طبیعی استان اصفهان به شمار می رود

چشمه آب سرخ فریزهند چشمه ای سرخ رنگ است که در فاصله 45 کیلومتری شمال غربی نطنز نهاده شد. آب چشمه آب سرخ فریزهند از دسته آبهای بی کربنات مخلوط همراه با گاز بوده و برای درمان بیماری های کبد و مجاری صفراوی، معده و روده، بیماری های تغذیه و دستگاه گوارش بسیار موثر است. علاوه بر این، نوشیدن آب چشمه آب سرخ فریزهند به سبب وجود املاح آهن در ترکیبات آن باعث افزایش تعداد گلبول های قرمز و اندازه هموگلوبین خون شده و در نهایت، به درمان انواع کم خونی یاری می نماید. اطراف چشمه آب سرخ فریزهند را رسوبات حاصله از جریان آب فرا گرفته است.

برای دسترسی به چشمه آب سرخ فریزهند باید از آزادراه کاشان به نطنز از خروجی ابیانه خارج شوید پس از طی چند کیلومتر به چهارراهی می رسید که راه سمت راست جاده قدیم کاشان مستقیم به سمت ابیانه و جاده سمت چپ مستقیم به نطنز می رود. از چهارراه که مستقیم گذر کنید، جاده فرعی دیگری درست در سمت چپ و موازات جاده نطنز دیده می گردد که پس از گذر از روی یک پل شما به مقصد می رسید.

منبع: همگردی

به "چشمه آب سرخ فریزهند یکی از جاذبه های طبیعی استان اصفهان به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمه آب سرخ فریزهند یکی از جاذبه های طبیعی استان اصفهان به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید