برنامه نویسی و علوم رایانه

کاربرد مهندسی معکوس در کسب وکار

به گزارش خبرنگاران، کتاب کشف اسرار کارهای منحصربه فرد: کاربرد مهندسی معکوس در کسب وکار نوشته ران فریدمن به ترجمه نرگس قاسمی در 300 نسخه در 274 صفحه به بهای 179500 تومان از سوی انتشارات پندار تابان منتشر شده است.

25 تیر 1402

عکس، ماجرای ماری که در طبقه بیست و نهم، پشت یخچال جاخوش نموده بود

نیروهای امداد حیوانات در نیوجرسی برای پیدا کردن صاحب مار پایتون توپی دست به کار شدند.

17 اسفند 1401

ماری بزرگ الجثه به مقدار یک اتوبوس ، عکس

طول بعضی از گونه های پایتون ممکن است تا نزدیک 10 متر برسد اما در مقابل بزرگترین مار تاریخ طبیعی کوچک به نظر می رسند.

26 دی 1401

خلاصه ای از مهم ترین اتفاقات مراسم بیلد 2022 مایکروسافت

در این مطلب، خلاصه ای از مهم ترین اتفاقات و رونمایی های مراسم بیلد 2022 مایکروسافت را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا اگر به هر دلیلی نتوانستید مراسم را مشاهده کنید، از جدیدترین محصولات و برنامه های بزرگ ترین شرکت نرم افزاری جهان آگاه شوید.

16 تیر 1401

BIM چیست؟ ، اهمیت BIM در سال 2022

مدل سازی اطلاعات ساختمان یا همان BIM در سال های گذشته و خصوصا ده سال اخیر تاثیر بسیار زیادی بر صنعت ساخت و ساز در دنیا داشته است. اگرچه که در سال های گذشته شرکت های بزرگ در دنیا به طور گسترده از Building Information Modeling (BIM) استفاده کرده اند، اما بررسی هایی که در سال...

12 اردیبهشت 1401

زیباترین معابد اندونزی

در گرمای استوایی اندونزی در منظره های سرسبز، سازه های باستانی برجسته جهان پنهان شده است. معابد هندو و بودایی این جزیره با سنگ ساخته شده اند تا برای همیشه باقی بمانند. اکنون آنها منتظر شما هستند تا آنها را پیدا کنید. ذهن خود را آرام کنید و از معنویت این...

28 خرداد 1399

پنجمین دوره چالش فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، پنجمین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با موضوع زبان های برنامه نویسی Java ،.Net ، Python ،Node.js ، Go Lang و PHP در تاریخ 4 و 5 اردیبهشت ماه 1399 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.

27 فروردین 1399