آیفون SE تازه بزرگتر خواهد شد؟، عکس

به گزارش وبلاگ تپلینک، آیفون SE ارزان ترین آیفون اپل است که از 429 دلار آغاز می گردد؛ این دستگاه یک نقطه ورود ارزان به خط فراوری آیفون با بسیاری از ویژگی های مهم مانند تراشه قدرتمند سری A، دوربین با کیفیت بالا با فیلمبرداری 4K، شارژ بی سیم و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار ارائه می دهد.

آیفون SE تازه بزرگتر خواهد شد؟، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تپلینک، مدل فعلی تراشه A15 Bionic از آیفون 13، اتصال 5G، دوربین پشتی ارتقا یافته با قابلیت های عکاسی محاسباتی پیشرفته تر، عمر باتری بهبود یافته و صفحه نمایش محکم تر را پشتیبانی می نماید.

بیشتر بخوانید:

هایپرسونیک چیست که چین آن را می خواهد؟/ عکس

ظاهر شدن نشانه های حیات در ماه!

آیفون SE که در مارس 2022 معرفی گردید، در نیمه راه چرخه محصول خود قرار گرفته است و هنوز زمان خوبی برای خرید است. اپل حدود سه سال منتظر ماند تا آیفون SE اصلی را قبل از عرضه مدل 2020 به روز کند، و دو سال دیگر تا عرضه مدل فعلی به طول انجامید.

ما در آینده نزدیک منتظر آیفون SE تازه نیستیم، اما شایان ذکر است که شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه مدل تازهی با نمایشگر بزرگتر در دست ساخت است و این دستگاه ممکن است در سال 2025 عرضه گردد. زمان خوبی برای خرید آیفون SE است و بیشتر مشتریان نباید منتظر عرضه یک مدل تازه باشند.

آیفون SE ارزان ترین آیفون اپل است، اما برای کاربرانی که بودجه کمی دارند و در پی دستگاهی با قابلیت های بیشتر هستند، آیفون 12 با قیمت 599 دلار وجود دارد. برای این هزینه اضافی، آیفون 12 صفحه نمایش بزرگتر و OLED با طراحی تمام صفحه، Face ID، دوربین جلوی بهتر، دوربین Ultra Wide عقب، حالت شب و طراحی مدرن تر را ارائه می دهد.

آیفون SE ارزان ترین آیفون اپل است که قرار است جایگزینی ارزان برای دستگاه های پرچمدار باشد. از سال 2016 وجود داشته است و در سال 2022، اپل نسخه نسل سوم را با قیمت به روز شده 429 دلار، تراشه بهبود یافته سری A و اتصال 5G معرفی کرد.

منبع: MACRUMORS

227227

منبع: خبرآنلاین

به "آیفون SE تازه بزرگتر خواهد شد؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون SE تازه بزرگتر خواهد شد؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید