پودر تصفیه آب چیست ؟

به گزارش وبلاگ تپلینک، رپرتاژ آگهی- پودر تصفیه آب صنعتی با نام علمی پلی اکریل آمید (پلی اکریل آمید) که یک ماده سفید است. این کریستال شفاف و بی بو است ، در اصل به وسیله گروه فراوری کنندگان پیشرو وارد شده و به فروشندگان عرضه می گردد.

پودر تصفیه آب چیست ؟

این پودر به عنوان فلوکولانت نیز شناخته می گردد و به اختصار PAM نامیده می گردد.

این پودر از بیست میلیون مولکول تشکیل شده و به عنوان محلول در آب، در تمام فصول سال و در 90٪ کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پودر خالص است و به سرعت آب را تمیز می نماید و گلها را به سرعت جدا می نماید.

موارد استفاده از پودر پلی اکریل آمید :

در کارخانه های دارای حوضچه استفاده می گردد.

در کارخانه های دارای فیلتر پرس استفاده می گردد.

برای استفاده از این پودر در حوضچه ها ، باید از آب گرم (آب با دمای بالای 25 درجه) بهره ببرید. برای استفاده از این پودر در زمستان ، باید آن را در فیلتر پرس در محیط گرم تزریق کنید.

گروه پیشروسازش (HIMAX) شعبه در چین دارد و با برترین کارخانه های این کشور مرتبط است که طبق استانداردهای اروپایی فعالیت می نمایند.

با توجه به بحران آب و نبود کافی آن برای کارخانجات، از جمله:

- کارخانجات سنگبری

- موزائیک سازی

- شن و ماسه شویی

برای کسانی که برای اجرای عملیات خود به آب زیادی احتیاج دارند ، گروه HIMAX توانسته مشکل تصفیه آب را با ارائه پودر تصفیه آب به شرکت های تولیدی و کارخانه ها و یاری به فعالیت مالی این کارخانه ها حل نماید.

کاربرد پلی الکترولیت انیونی:

پلی الکترولیت آنیونی یا پلی اکریل آمید آنیونی در میادین نفتی می تواند رئولوژی تزریق آب را تنظیم نموده، ویسکوزیته سیال جابجایی را افزایش داده، بازده پراکندگی سیال را بهبود بخشد، اجازه نفوذ آب به ته چاه و آب و روغن با فشار ثابت را بدهد. یک تن الکترولیت آنیونی فلوکولانت آکریل آمید آنیونی می تواند به جمع آوری 150،100 تن نفت خام اضافی یاری کند و از اکتشاف زغال سنگ استفاده می گردد و می تواند سرعت حفاری و طول حفاری را افزایش داده و زمان تغییر حفاری را کاهش دهد.

از دیگر موارد استفاده از فولوکلانت یا پودر تصفیه آب صنعتی :

-صنایع و کارخانجات کاغذ سازی

-زغال سنگ

-پالایشگاه ها

-چاه های نقت

کاربرد این پودر در این صنایع جهت لخته کردن و ته نشین کردن آب می باشد.

پودر تصفیه آب صنعتی از شرکت HIMAX ، یک شرکت پردازش تجاری پیشرو ، بعلاوه در نمک زدایی آب برای اهداف صنعتی استفاده می گردد.

نحوه صحیح استفاده از پودر تصفیه نماینده آب صنعتی:

نکته مهم استفاده صحیح از پودر تمیز نماینده آب صنعتی HIMAX است ، زیرا استفاده نادرست صدمات زیادی به شرکت یا صنعت مصرف نماینده وارد می نماید.

طریقه مصرف پودر تصفیه نماینده آب حوضچه ای :

این پودر باید درون مخزن آب (مانند نمک یا سرنگ بذر) پاشیده گردد تا به آرامی در آب حل گردد. برای افزایش وضوح می توان از یک همزن اتوماتیک استفاده کرد. اما توجه داشته باشید که هم زدن با سرعت زیاد باعث متلاشی شدن مواد می گردد.

اگر به این صورت از پودر تصفیه نماینده آب صنعتی استفاده می کنید اشتباه نموده اید :

اگر اندازه زیادی از این پودر را همزمان (به صورت دسته ای) در آب بریزید ، پودر تجمع یافته و به صورت ژله و توده در آب ظاهر می گردد.

اگر از این پودر به اشتباه استفاده گردد ، آب به درستی تصفیه نمی گردد. باعث مصرف بیشتر و هزینه های بیشتر برای مصرف نماینده می گردد.

نمونه ای از پودر تصفیه آب غیر اورجینال :

این نوع بسته بندی را بدون اطلاعات لازم (مانند آدرس محل یا تلفن یا آدرس کارخانه) مشاهده خواهید کرد و بعلاوه دارای علامت گذاری استاندارد نیست.

این گرد و غبار به علت مصرف آب و مواد شیمیایی است. ضروری است موارد فوق را در بسته قرار دهید. علاوه بر این ، این پودر باید تجزیه و تحلیل گردد.

پودر اورجینال و باکیفیت تصفیه آب HIMAX :

گفتنی است که قطرات نارنجی روی بسته بندی حک شده است. نماد آب گل آلود و قطره آب نماد آب تمیز است. بنابراین کنار هم قرار دادن این دو قطره به این معنی است که آب گل آلود به آب تمیز تبدیل می گردد.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "پودر تصفیه آب چیست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پودر تصفیه آب چیست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید