افزایش سه برابری فراوری اف ، 150 لایتنینگ ، با مراحل ساخت هیولای نو فورد آشنا شوید

به گزارش وبلاگ تپلینک، فراوری فورد اف - 150 لایتنینگ در مرکز ساخت خودروهای برقی روژ میشیگان سه برابر می گردد.

افزایش سه برابری فراوری اف ، 150 لایتنینگ ، با مراحل ساخت هیولای نو فورد آشنا شوید

به گزارش وبلاگ تپلینک و به نقل از گیزمو چاینا، پس از وقفه ای شش هفته ای، ساخت فورد اف - 150 لاتینینگ در مرکز فراوری خودروهای برقی روژ (REVC) در دیربورن، میشیگان دوباره شروع شد. این تعطیلی توسعه استراتژیک تاسیسات فراوری فورداف - 150 لایتنینگ را تسهیل کرد و ظرفیت ساخت آن را سه برابر کرد، حرکتی که در جهت رسیدگی به تقاضای فزاینده برای وانت غول پیکر برقی فورد است. در پی توسعه این تاسیسات، کمپانی فورد نرخ فراوری سالانه 150000 دستگاه را پیش بینی نموده است. اگرچه تحویل تابستانی به علت تعطیلی موقت متوقف شد، فورد اکنون آماده است تا روند افزایش سرعت فراوری و تحویل را تسریع کند و قفل عرضه بیشتر اف - 150 لایتنینگ را باز کند.

دبی مانزانو، مدیر ساخت شرکت فورد موتور گفت: ما مشتاقانه پیش بینی می کنیم که اف - 150 لاتینینگ را از آمریکا تا نروژدر دستان مشتریان خود قرار دهیم. این نشانه ای بر کوشش های بی وقفه تیم فداکار ما است.

انتظار می رود کمپانی فورد با افزایش سرعت در روند فراوری بتواند تا حدی وقفه شش هفته ای جیران کند و تا انتها امسال، 70 هزار وانت غول پیکر اف - 150 لایتنینگ فراوری کند. کارخانه ابزار سازی تازه این مرکز ، نه تنها باعث افزایش فراوری، بلکه کیفیت بالاتر نیز می گردد. مرکز فراوری خودروهای برقی روژ اکنون دارای ابزارهای نوآورانه ای برای مقدار گیری اتوماتیک و اعتبارسنجی تناسب بدنه بیرونی است که در این زمینه جایگاه اول را در کارخانه های فورد در آمریکای شمالی دارد.

فورد با افزودن ایستگاه سوم برای تأیید تراز چرخ ها و چراغ های جلو با هدف ارتقای فناوری یاری راننده، 1200 کارمند دیگر فراوریی را آموزش می دهد .فورد بعلاوه در حال افزایش فراوری بسته های باتری در کارخانه قطعه سازی راسون ویل است. در یک توسعه موازی، فورد در حال افزایش فراوری بسته های باتری در کارخانه قطعه سازیراسون ویل و فراوری واحدهای برق خودروهای برقی در مرکز ساخت پیشرانه وان دی الکتریک در میشیگان است.

بیشتر بخوانید:

  • دو خودروساز بزرگ قرارداد مهمی بستند | دسترسی فورد به سوپرشارژهای تسلا در آمریکا و کانادا

این فعالیت ها کاملا به طور هماهنگ با مونتاژ اف - 150 لایتنینگ در مرکز فراوری خودروهای برقی روژانجام می گیرد. این پیشرفت های فراوری، باعث کوتاه تر شدن زمان سفارش تا تحویل می گردد. این پیشرفت ها در واقع با تمرکز بر سطوح تریم پر تقاضا مانند XLT، که بیش از نیمی از سفارش های تازه را تشکیل می دهد، اجرا شده است.اف - 150 لایتنینگ پرو اکنون در تعداد محدود در دسترس است و اولویت تحویل با افرادی است که از مدت ها قبل ثبت سفارش نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "افزایش سه برابری فراوری اف ، 150 لایتنینگ ، با مراحل ساخت هیولای نو فورد آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سه برابری فراوری اف ، 150 لایتنینگ ، با مراحل ساخت هیولای نو فورد آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید