افشای مشخصات پرچمدار تازه موتورولا Edge 30 اولترا

به گزارش وبلاگ تپلینک، گوشی هوشمند موتورولا Edge 30 اولترا به زودی عرضه می گردد. اخیرا تعدادی از مشخصات این گوشی رده بالا به بیرون درز نموده است. آخرین اطلاعات نشان می دهد که موتورولا Edge 30 اولترا با یک صفحه نمایش 6.67 اینچی و نرخ تازه سازی 144 هرتز عرضه می گردد.

افشای مشخصات پرچمدار تازه موتورولا Edge 30 اولترا

به گزارش وبلاگ تپلینک، این گوشی بالاترین نسخه از کل مجموعه تلفن های هوشمند موتورولا اج است و به طور سفارشی با صفحه نمایش بزرگ عرضه می گردد.

از دیگر معینات این گوشی هوشمند می توان به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، حداکثر 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 125 واتی اشاره نمود. موتورولا Edge 30 اولترا در دو رنگ سفید و خاکستری عرضه خواهد شد. طبق گزارش های قبلی، این گوشی هوشمند با یک سنسور دوربین اصلی بزرگ 1/1.22 اینچی که به نظر می رسد سنسور تصویر ISOCELL HP1 سامسونگ باشد، عرضه می گردد.

سنسور دوم، یک سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی است که می تواند موتورولا Edge 30 اولترا را به اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی تبدیل کند. این گوشی هوشمند با دوربین دوم 50 مگاپیکسلی و دوربین سوم 12 مگاپیکسلی ارائه می گردد. هنوز معین نیست که آیا هر یک از این واحد ها دارای لنز تله فوتو نیز هستند یا خیر.

بعلاوه شایعه شده است که علاوه بر لنز اصلی 50 میلی متری، دو لنز دیگر ممکن است فاصله کانونی 35 میلی متری و 85 میلی متری داشته باشند. این میزان ها برای لنز های تلفن هوشمند غیر متعارف به نظر می رسند، اما احتمالا برای یک دوربین حرفه ای به منظور گرفتن عکاسی پرتره در نظر گرفته شده اند. بعلاوه طبق بعضی شایعات، موتورولا Edge 30 اولترا دوربین جلو 60 مگاپیکسلی و گواهی +HDR10 را ارائه خواهد داد. این گوشی هوشمند در اواخر این ماه عرضه خواهد شد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات پرچمدار تازه موتورولا Edge 30 اولترا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات پرچمدار تازه موتورولا Edge 30 اولترا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید