برترین چاقوی آشپزخانه؛ معرفی 7 چاقوی برتر خبرنگاران

به گزارش وبلاگ تپلینک، شاید بتوان گفت که چاقو یکی از ابزارهای اصلی و ضروری در آشپزخانه است. حتی باید بگوییم که بدون چاقوی مناسب انجام کارها در آشپزخانه با مشکل جدی روبه رو می گردد و دیگر آشپزی آن لذت همیشگی را ندارد. چاقوی نامناسب، کند و اشتباه می تواند باعث ایجاد درد در دست ها گردد و شما را از آشپزی بیزار کند. قبلا در مطلبی در خبرنگاران مگ 12 چاقوی ضروری برای آشپزخانه را معرفی نموده ایم و از نکات مهم در برای خرید چاقو هم صحبت کردیم. اما امروز قصد داریم ببینیم پرطرفدارترین چاقوها در فروشگاه خبرنگاران کدام محصولات هستند و برترین چاقوی آشپزخانه را برایتان معرفی کنیم.

برترین چاقوی آشپزخانه؛ معرفی 7 چاقوی برتر خبرنگاران

برترین چاقوی آشپزخانه در فروشگاه وبلاگ تپلینک

محصولاتی که در این بخش با آن ها آشنا می شوید از پرطرفدارترین چاقوهای آشپزخانه در فروشگاه وبلاگ تپلینک از نظر خریداران هستند. اگر شما هم قصد خرید دارید بهتر است ابتدا مشخصات این محصولات را بخوانید و بعد از آن تصمیم خرید خود را نهایی کنید.

1. چاقو آشپزخانه فنگ اند فنگ مدل دسته چوبی

جنس تیغه این چاقوی کوچک و سبک استیل است و به راحتی تیز می گردد. این محصول به علت میزان اش تقریبا برای انجام همه کارهای آشپزخانه کاربردی است و می تواند به عنوان یک یار همیشگی برای آشپزها به حساب بیاید. تیز بودن تیغه مزیتی است که همه خریداران به آن اشاره نموده اند.

2. چاقو آشپزخانه کیچن اکسپرت

این محصول با میزان ای حدود 30 سانتیمتر برای خرد کردن سبزیجات و قطعات گوشت بدون استخوان مناسب است. دسته چوبی دارد و تیغه استیل آن به راحتی تیز می گردد. وزن آن فقط 80 گرم است و در حین کار هیچ فشاری به دست شما وارد نمی کند.

3. چاقو آشپزخانه جی فی نی مدل G-5+2

برند ایتالیایی GIFFINI یکی از معتبرترین برندها در فراوری ابزار آشپزخانه است و همانطور که می بینید، چاقوهایش هم در فهرست محبوب ترین ها قرار دارند. تیغه این محصول فولادی و ضدزنگ است، با لیزر تیز شده و بسیار تیز و برنده است. بعلاوه طراحی دسته و تیغه به شکلی صورت گرفته که در هنگام کار به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید داشت. این محصول، که تحت لیسانس اتحادیه اروپا فراوری شده، برای استفاده روزمره و خرد کردن گوشت و سبزیجات مناسب است.

4. چاقو اشپزخانه جی فی نی سانتاکو

باز هم GIFFINI و محصولات با کیفیت آن، اما این بار یک چاقوی تک. تیغه این محصول از فولاد وانادیوم است، با لیزر تیز شده و با دسته به صورت یک تکه ساخته شده است. از نظر استاندارد اتحادیه اروپا در دسته بسیار تیز قرار می گیرد و برای استفاده روزمره در هر آشپزخانه ای مناسب به نظر می رسد.

5. سرویس چاقو آشپزخانه 6 پارچه الماس زنجان

چاقوی زنجان از قدیم به کیفیت و برندگی بالا مشهور بوده و همچنان این معروفیت را حفظ نموده است. این سرویس 6 تکه شامل تمام چاقوهای کاربردی آشپزخانه است. از چاقوی دم دستی گرفته تا ساطور و چاقوی حرفه ای برای فیله کردن گوشت. یک مصقل فولادی در این سرویس وجود دارد که می توانید با آن به راحتی تمام چاقوها و ساطور را تیز کنید. قیمت مناسب و کیفیت بالا از مزایای قابل توجه این محصول ایرانی است.

6. سرویس چاقو آشپزخانه 9 پارچه

یک سرویس منحصربه فرد با ظاهری زیبا که می تواند آشپزخانه شما را کامل کند. در این سرویس 4 کارد در سایزهای مختلف، یک ساطور، یک قیچی آشپزخانه، یک پوست کن استیل و یک چاقو تیز کن قرار گرفته است که همگی روی استند مخصوص قرار می گیرند. جنس تیغه ها از استیل ضدزنگ است و هر آنچه برای خرد کردن انواع مواد غذایی احتیاج دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

7. چاقو آشپزخانه ترامونتینا

یک محصول تخصصی با تیغه اره ای، مناسب برای برش زدن گوشت استیک که به علت نوع برش هایی که روی تیغه استیل ضدزنگ آن خورده، کاملا ضد باکتری و قارچ است. دسته این محصول از پروپیلن است که به صورت تزریقی به تیغه وصل شده و دوام بسیار بالایی دارد. این ابزار با کیفیت برزیلی را می توانید به راحتی در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین چاقوی آشپزخانه؛ معرفی 7 چاقوی برتر خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین چاقوی آشپزخانه؛ معرفی 7 چاقوی برتر خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید