جزئیات برطرف یکی از گره های سخت ترافیکی آزادراه کرج ، تهران

به گزارش وبلاگ تپلینک، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر بیش از 290 هزار کیلومتر راه در کشور وجود دارد که ساخت 100 هزار کیلومتر با توجه به شرایط فعلی سرویس سطح راه های کشور مورد احتیاج است.

جزئیات برطرف یکی از گره های سخت ترافیکی آزادراه کرج ، تهران

به گزارش وبلاگ تپلینک، داریوش امانی روز یکشنبه 22 مرداد در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه برطرف گره ترافیکی پل فردیس تا پل کلاک، اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 76 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که با انجام آن یکی از گره های سخت ترافیکی آزادراه کرج - تهران برطرف شد.

وی اضافه کرد: فاز اول این پروژه سال گذشته با احداث کنارگذرشمالی پل فردیس با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

این مسئول بیان نمود: بخشی دیگری از این پروژه شامل اصلاح رمپ و لوپ پل فردیس و اضافه کردن یک باند به جاده مخصوص نیز به زودی تکمیل خواهد شد که با بهره برداری از آن در مجموع 85 درصد بار ترافیکی محدوده پل فردیس کاهش پیدا می نماید.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه به تعداد نقاط حادثه خیز در راه های کشور اشاره نمود و گفت: طبق آخرین آمار 887 نقطه حادثه خیز شناسایی شده است که سال جاری برطرف و ایمن سازی 450 نقطه در دستور کار قرار گرفته است و تعهد وزارت راه و شهرسازی بر آن است که تا سرانجام کار دولت سیزدهم تمام این نقاط حادثه خیز ایمن سازی و برطرف خطر شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات برطرف یکی از گره های سخت ترافیکی آزادراه کرج ، تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برطرف یکی از گره های سخت ترافیکی آزادراه کرج ، تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید