غول فناوری چگونه کاربران را ادب می نماید؟ ، ویژگی درخواست زیبا به دستیار صوتی گوگل اضافه شد

به گزارش وبلاگ تپلینک، دستیار صوتی گوگل به ویژگی درخواست زیبا مجهز شد. این ویژگی کاربران را تشویق می نماید درخواستهای خود را مودبانه تر مطرح نمایند.

غول فناوری چگونه کاربران را ادب می نماید؟ ، ویژگی درخواست زیبا به دستیار صوتی گوگل اضافه شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ویژگی تازه دستیار صوتی گوگل در حال حاضر در دسترس است و آماده یاری به کاربران در تمام سنین است.

گوگل اظهار داشت که ویژگی درخواست زیبا را برای تشویق کاربران به استفاده مودبانه تر از دستیار صوتی خود طراحی نموده است. درواقع هوش مصنوعی این دستیار صوتی کاربران را به رفتار های مودبانه تر تشویق می نماید.

اما این ویژگی چگونه کار می نماید؟ با فعال کردن ویژگی درخواست زیبا، وقتی که کاربران با دستیار صوتی خود مودبانه صحبت می نمایند و از عبارت هایی مانند لطفا یا تشکر استفاده می نمایند، دستیار صوتی نیز با ادب و احترام پاسخ می دهد و به کاربران بازخوردی بسیار مثبت ازائه می دهد.

برای مثال اگر کاربر بگوید: سلام گوگل، لطفا تایمر را برای 5 دقیقه دیگر تنظیم کن. پاسخ ممکن است چیزی شبیه به این باشد: ممنونم از این که درخواستی مودبانه مطرح کردید. آماده باشید که 5 دقیقه، از حالا آغاز شده.

اما گوگل تنها شرکتی نیست که برای ادب کردن کاربران کوشش می نماید. در ماه آوریل، نیز آمازون ویژگی مشابهی به نام Magic Word را برای دستیار هوشمند خود؛ الکسا، معرفی کرد، تا رفتارهای مودبانه را بین کاربران اشاعه داده و تقویت کند.

منبع: انتخاب

به "غول فناوری چگونه کاربران را ادب می نماید؟ ، ویژگی درخواست زیبا به دستیار صوتی گوگل اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول فناوری چگونه کاربران را ادب می نماید؟ ، ویژگی درخواست زیبا به دستیار صوتی گوگل اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید